Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Răspunsuri la întrebările tale legate de carbohidrați

Print
carbs100x100

POT FI  CARBOHIDRAȚII CONSIDERAȚI UN INAMIC?
În ultimele câteva decenii, carbohidrații nu început să nu mai fie apreciați ci, dimpotrivă au început să fie percepuți ca inamicii ai scăderii în greutate. Este, însă, acest macronutrient controversat într-adevăr nociv pentru tine? Susan Bowerman, director pentru Educație în Nutriție la Herbalife, consideră că, mai curând, este vorba de o neînțelegere! Cei ce țin diete cu un  conținut redus de carbohidrați sau cei care îi exclud complet din dietă, obișnuiesc să evite cele mai cunoscute surse, precum pâinea, pastele și cartofi. Știai însă că mai există multe alte alimente în care se regăsesc carbohidrați ? După cum explică Susan, „multe alimente furnizează carbohidrați, iar acesta este un lucru bun, deoarece aceștia servesc organismului drept combustibil.”

Totuși, Susan remarcă că nu toți carbohidrații sunt la fel. Conform spuselor ei, cei mai puțin procesați carbohidrați, sunt cei mai benefici – listând între aceștia fructele, legumele, leguminoasele și cerealele integrale drept cele mai bune opțiuni. „În plus, pe langă carbohidrați, aceste alimente furnizează vitamine și minerale,” spune ea. „Iar alimentele vegetale îți pun la dispoziție fibre.”

Carbohidrații ce trebuie evitați sunt cei extrem de procesați și rafinați. Ei se regăsesc în produse de patiserie: biscuiți, paste albe și pâine din făina albă, precum și în câteva produse foarte gustoase, precum pizza. „Aceste produse oferă organismului, în principal, calorii” spune Susan. „Are sens, așadar, să ne acoperim nevoile de carbohidrați din surse mai sănătoase, mai ales că acestea conțin și mulți alți nutrienți.”

DE CE SUNT IMPORTANTE FIBRELE?
Multe persoane nu sunt conștiente de faptul că fibrele sunt un tip de carbohidrati,. Acestea  sunt considerate unele dintre cele mai importante elemente ale unei diete. Găsite în fructe, legume și cereale, fibrele joacă un rol important în funcționarea normală a intestinelor.

Se recomandă ca adulții să consume  zilnic 25 g de fibre, dar cele mai multe persoane nu reușesc să respecte această recomandare. Include alimente bogate în fibre și suplimente de fibre în dieta ta zilnică, pentru a le simți beneficiile.


Încearcă Băutura cu fibre din măr și ovăz; este o alegere sănătoasă, cu aport controlat de calorii, care furnizează 5 g de fibre per porție. În plus, are un gust excelent și nu conține zahăr!

DOREȘTI SĂ SLĂBEȘTI ȘI SĂ ÎȚI CREȘTI CONSUMUL DE FIBRE?
Înlocuiește 2 mese pe zi cu shake-ul tău favorit Formula 1, plus  o  porție  zilnică de Băutură cu fibre din ovăz și măr, pentru a-ți crește consumul zilnic de fibre. Încheie ziua cu o masa sănătoasă, echilibrată.

Nu uita: cele mai bune rezultate apar dintr-un program format din 80% nutriție și 20% mișcare. Încearcă, așadar, câteva dintre mișcările de modelare a  corpului propuse de Samantha Clayton!



Scris de  Susan Bowerman, Director in Nutriție la Herbalife.



ro-RO | 26.04.2018 19:52:38 | NAMP2HLASPX01