Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Rezoluții pentru Noul An

Print
How to Make Your New Year’s Resolutions

Orice îmbunătățire este binevenită

Poate că nu faci atât de multe exerciții și nu mănânci atât de sănătos precum ai plănuit. Dar dacă ai făcut o oarecare îmbunătățire față de anul anterior, probabil că este datorită faptului că ai reușit să înlături câteva obiceiuri proaste. Iar acest lucru este grozav deoarece micile schimbări în felul în care faci lucrurile zi de zi, se pot aduna și vor da rezultate.  Poți continua să construiești în acest an pe aceste mici succese.

Nu face totul dintr-o dată

Este foarte bine sa fii o persoană ambițioasă dar dacă încerci sa faci prea multe schimbări deodată, există riscul să înregistrezi un eșec. Stabilirea obiectivelor este cea mai ușoară parte; realizarea lor este cea mai grea parte deoarece trebuie să faci lucrurile diferit. Durează mult să înlături vechile obiceiuri de aceea  repetarea este foarte importantă.Cu toate acestea, este ușor să repeți mici și relative ușoare sarcini decât una singură foarte mare. În plus, trebuie să afli ceea ce stă în calea progresului tău și să găsești modalități de înlaturare a acestor obstacole.

Să presupunem că nu folosești ață dentară atât de des precum ar trebui. Ce îți stă în cale? Și ce măsuri ar trebui să iei ca să faci acest lucru în mod regulat? Nu este o problemă de timp; durează doar câteva minute. În primul rând, trebuie să te asiguri că ai ață dentară în casă. Apoi, trebuie să te asiguri că ai la îndemână ața dentară de câte ori te speli pe dinți. În final, trebuie neapărat să ai o oglindă astfel încât să poți vedea ceea ce faci.

Fă-ți un kit care să conțină periuță de dinți, pasta de dinți, ață dentară și poate o mică oglindă. Cu toate produsele adunate într-un singur loc, este mai usor să folosești pe lângă periuța de dinți și ața dentară.

Înlătură obstacolele care îți stau în cale

Același lucru este valabil și pentru obiceiurile alimentare. Trebuie să afli de ce  nu faci ceea ce ți-ai planificat și cum să faci acest lucru mai ușor. Este ușor să spui că vei mânca mai multe fructe și legume dar este greu să faci acest lucru dacă nu ai fructe și legume în casă. Dar nu este suficient. Odată ce le ai în casă, trebuie să îți fie ușor să le și mănânci. Așadar, poate ar fi bine să te asiguri că pastrezi fructe și în congelator pentru a putea adăuga la shake-ul tău de proteine sau să ții un bol de fructe pe masa din bucătărie care să îți reamintească că fructele pot fi o gustare perfecta. Poți de asemenea să păstrezi la îndemână niște legume tăiate în congelator unde le vei vedea de fiecare dată când deschizi ușa pentru a căuta ceva de mâncare.

Asigură-te că indiferent de schimbările pe care planifici să le faci, acestea sunt  lucruri pe care poți într-adevăr să le realizezi. Dacă nu îți iei niciodată pachet la birou, este greu de crezut că vei începe să faci acest lucru zi de zi. Așadar, setează-ți obiective rezonabile și fă-le specifice. Nu spune :  “ O să încep să îmi aduc pachet cu mâncare la birou mai des”, dar poți  spune ” O să încep să îmi aduc pachet cu mancare la birou de două ori pe săptămână”. În acest fel, la sfârșitul săptămânii, va fi ușor să determini dacă ți-ai îndeplinit obiectivul sau nu.

Susan Bowerman  este  Director of Nutrition Training at Herbalife.


ro-RO | 24.02.2018 11:38:01 | NAMP2HLASPX02