Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

3 tipuri de antrenamente pe apă

Print
3_low_impact_water_workouts

Placă cu vâsle

Statul în picioare pe placa cu vâsle, este o combinație între caiac și surfing. Este unul din sporturile de apă care a înregistrat cea mai mare creștere în lume. Mulți oameni sunt atrași de acest sport deoarece oferă un antrenament complex. Îmbunătățește partea de cardio, echilibrul și flexibilitatea/elasticitatea, iar în plus, poți avea parte de multă distracție.

Vei face efort suplimentar pentru a –ți stabiliza pozitia corpului, iar pentru că placa va fi mereu în mișcare, va trebui să lucrezi și poziția umerilor. Rezistența pe care o are placa în apă, te va ajuta să îți întărești musculatura. Placa cu vâsle este ideală pentru oameni de toate vârstele, cu nivel diferit de fitness și spre deosebire de surfing, nu ai nevoie de valuri pentru practicarea acestui sport. Apa lină este perfectă pentru începători și poți face acest sport în ocean, lac sau în alt tip de apă.

Aerobic în apă

Clasele de exerciții pe apă reprezintă un mod distractiv pentru a folosi rezistența apei și te ajută să-ți întărești musculatura, să-ți îmbunătățești activitatea cardio vasculară, puterea și flexibilitatea/elasticitatea. Folosind exercițiile de tonificare și tehnicile de întindere, aceste clase de exerciții  te ajută să îți crești tonusul și să lărgești gama de mișcări ale corpului. Nu trebuie să participi la clasele standard pentru a beneficia de exerciții grozave. Pur și simplu, poți sări în piscină și experimenta mișcări diferite care îți solicită  articulațiile.

Înotul

Înotul te poate ajuta să îți îmbunătățești nivelul de aerobic deoarece îți solicită corpul  să învețe noi moduri de a respira. Dacă ții fața în apă înseamnă că organismul tău trebuie să se adapteze rapid. Cu fiecare respirație adâncă, îți soliciți plămânii și inima să proceseze oxigenul într-un mod mai eficient. Înotul nu are impact asupra articulațiilor și  este grozav pentru că oferă mușchilor o pauză de la exercițiile  cu impact mai mare precum alergatul, antrenamentul cu greutăți, care pot cauza suprasolicitare pentru articulațiile șoldurilor, genunchilor și gleznelor. În plus, poți alege daca vrei să înoți pentru a te relaxa sau pentru a arde caloriile.

Nu trebuie să fii în vacanță pentru a culege beneficiile de a fi în și în jurul apei. Este foarte liniștitor, te poate ajuta să te relaxezi și să te eliberezi de stres. Îmi place să adaug la exercițiile saptămânale pe care le fac în mod obișnuit, aceste exerciții care se desfășoară în apă. Și datorită rezistenței pe care o creează, știu că, de fiecare dată, ard un număr semnificativ de calorii.

Este distractiv să mergi la piscină sau la mare și să te bucuri de natură. În această vară  ia în considerare să fii activ prin practicarea exercițiilor pe apă.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este director pentru Educație în Fitness la Herbalife.



ro-RO | 26.04.2018 20:03:05 | NAMP2HLASPX02