Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

3 modalități pentru a-ți îmbunătăți ziua

Print
3_ways_to_improve_your_day

Alegeri pentru alimentație sănătoasă

Când îți începi ziua cu antrenamente fizice, poate fi o bună ocazie și pentru a face alegeri pentru alimente sănătoase . Dimineața este momentul când oamenii aleg de obicei dulciuri, alimente bogate în grăsimi și carbohidrați, deoacere consideră că aceste alimente îi ajută să se trezească.

Obține un impuls de energie pentru antrenamentele tale

Stimularea energiei în mod natural, pe care o oferă un exercițiu practicat în mod obișnuit, te poate salva de la consumul multor calorii. Foarte mulți oameni cu care am discutat, au spus că după antrenamente preferă, în mod conștient,  alimente proaspete. Antrenamentele efectuate dimineața care îți cresc  ritmul cardio și viteza sângelui, te pot ajuta de asemenea,  să devii mai atent și să ai o stare de bine generală.

Învinge traficul

Dacă trebuie să mergi foarte mult pentru a ajunge la sală, la o oră de trafic maxim, poți lua în considerare mersul la o sală care să fie aproape de locul de muncă. Acest lucru te va ajuta să profiți la maxim de timpul tău. Dacă pleci de acasă devreme pentru a ajunge la sală in loc să stai în trafic, bară la bară, nu o să te ajute să îți îmbunătățești condiția fizică, dar beneficiul psihologic și eliberarea de stres pe care le vei experimenta, te vor ajuta cu siguranță să îți îmbunătățești starea de spirit. Dacă nu poți ajunge la sală, i-a în consideare să pleci mai devreme la muncă și să mergi pe jos.

Este de înțeles că, pe perioada verii, este mult mai ușor să te adaptezi programului  de antrenamente dimineața deoarece este lumină și acest lucru îți dă o stare de entuziasm care te invită afară. Pe perioada lunilor  de iarnă, recunosc că tentația de a sta în pat mai mult timp, este mai mare –chiar și pentru un fan al antrenamentelor de dimineața, așa cum sunt eu.  De aceea, încerc să  te conving să începi acum cu rutina zilnică de antrenamente făcute dimineața. Dacă îți poți face un obicei din a efectua exerciții în urmatoarele câteva săptămâni, atunci când va veni iarna, nu vei mai renunța.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director Educație Sportivă la Herbalife



ro-RO | 25.09.2018 04:06:18 | NAMP2HLASPX01