Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

5 modalități pentru a fi in formă în Noul An

Print
5 modalități pentru a fi in formă în Noul An

Fuziune Fitness

Mulți antrenori  știu că un plan de fitness bine structurat, ce include exerciții de cardio, de forță, anduranță și flexibilitate, este cheia pentru a obține rezultate extraordinare. Va fi interesant să vezi cum profesioniștii  în fitness combină aceste elemente în programe distractive. În ultima vreme, au apărut  o mulțime de noi clase de “ fuziune” și programe dezvoltate care combină  multiple elemente de program de fitness în 20-45 minute- precum  yoga-forță, Pilates-yoga, cardio  cu forță, cycling cu yoga,etc.

Abordare practică

Programul standard de formare a greutații corporale, i-a  ajutat pe mulți oameni să intre în formă în acest an. Introducerea stilului HIIT (High Intensity Interval Training), a avut un mare success la persoanele care au un program foarte ocupat și trebuie să-și maximizeze timpul de antrenament cu echipament redus sau chiar fără. Ideea de antrenamente simple, standard, va continua deoarece aceste exerciții pot fi făcute aproape oriunde, într-o perioadă scurtă de timp.

Cursă nebună

Cursele la care participa comunitati mari, cum ar fi cele cu obstacole, trasee prin noroi, triatloane, vor continua să atragă în Noul An, noi oameni entuziaști carora le pace sa facă mișcare. Aceste evenimente devin mai accesibile, multe sunt fără percepere de taxe și te ajută să te pregătești pentru următorul eveniment. Înscrierea la o astfel de cursă este o modalitate excelentă care te ajută să fii rămâi dedicat și  motivat pentru a –ți îmbunătăți nivelul de fitness.

Exerciții fitness online

Pentru majoritatea oamenilor, mersul la sală pentru o oră, de trei ori  pe săptămână pentru a lucra diferite grupe de mușchi, nu mai este de interes. Suntem prea ocupați iar oamenii nu mai au răbdare și timp pentru astfel de program  de antrenament. De regulă, o persoană care face exerciții la nivel mediu, dorește să petreacă un timp scurt pentru antrenamente și să maximizeze efortul cu intensitate mare în majoritatea zilelor săptămânii. Oamenii încep să aloce pentru exercițiile zilnice, între 20-30 minute.

Ca atare, folosirea tehnologiei și programele eficiente on line, vor continua să crească. Îmi imaginez că tot mai mulți oameni folosesc telefoanele mobile pentru a face exerciții scurte, pentru toate grupele de mușchi. Acum, că filmările live sunt atât de răspândite și ușor de făcut, pregătește-te să faci exerciții rapide on line.

În ceea ce privește trendurile fitness pe care alegi să le urmezi în Noul An, trebuie să înțelegi că cele mai bune rezultate în ceea ce privește sănătatea și starea fizică, vin din combinația de exerciții zilnice și un plan nutrițional echilibrat. Stabilește-ți obiective pentru exercițiile fizice și intră în cea mai bună formă!

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director de Educatie in Fitness la Herbalife


ro-RO | 15.10.2018 08:32:43 | NAMP2HLASPX01