Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

5 minute de exerciții pentru a–ți menține starea de sănătate

Print
5 minute de exerciții

Aici sunt câteva exerciții rapide pe care le poți face acasă, în fiecare zi:

Începutul dimineții: Sari din pat și fă acest exercițiu de ardere a grăsimilor, chiar în pijama. Nu este așa de intens precum un exercițiu de tip HIIT, dar îți va pune sângele în mișcare și îți va elibera energia – endorfinele te vor ajuta să îți începi ziua într-o formă bună.

Antrenamentul de la mijlocul zilei: Poți face un antrenament la prânz care să solicite partea cardio ca și întregul corp. Poate fi compus din mai multe stiluri atletice favorite care ajută la întărirea mușchilor și pentru că are intensitate ridicată, vei arde caloriile chiar și după, în timp ce corpul tău se recuperează.

Lucrarea părții inferioare a corpului: Lucrarea lanțului de mușchi posteriori  este grozavă deoarece această grupă de mușchi importantă, când este lucrată, arde calorii mai rapid decât grupa de mușchi mai mici.

Focus pe partea de sus a corpului: Acest exercițiu poate fi grozav pentru tonifierea pieptului și a brațelor.

Totul despre abdomen: Acest antrenament cu focus  pe partea abdominală te va face cu siguranță să te simți grozav. Această rutină este excelentă pentru cei care au copii mici acasă deoarece pot face exercițiile în timp ce cei mici dorm.

Eliberarea de stres înainte de culcare: Dacă te simți epuizat la sfârșitul zilei, i-a în considerare ca înainte de culcare să faci câteva exerciții de stretching. Te va ajuta să conectezi mintea, corpul și respirația. Stretching-ul făcut la sfârșitul zilei te poate ajuta să îți eliberezi mintea și să reduci din energie iar acest lucru te va ajuta să ai un somn ușor. Nu arzi atât de multe calorii dar relaxarea și beneficiul stretching-ului muscular te va face să te simți extraordinar.

Scurtele  antrenamente sunt opțiunea perfectă pentru zilele în care știi că ești ocupat. Dacă faci toate cele 6 tipuri de antrenamente, acestea pot însemna 30 de minute de beneficii pentru sănătate pe care le vei avea pentru întreaga zi. Dacă ai timp pentru a face doar unul sau 2 exerciții, pentru restul minutelor încearcă să mergi pe jos au să fii activ.

Exercițiile făcute în casă pot fi foarte eficiente. Chiar dacă nu ai foarte mult timp la dispoziție și restrângi  aceste exerciții la mai puține minute, acest lucru poate face diferența în felul în care te simți. Făcând mișcare în fiecare zi, vei avea încredere că-ți  vei dezvolta și musculatura.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director pentru Educație în Fitness la Herbalife.



ro-RO | 25.09.2018 04:29:13 | NAMP2HLASPX01