Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

De ce să mănânci micul dejun?

Print
HL_why_eat_breakfast

„Breakfast” (micul dejun în engleză) înseamnă literal „a întrerupe postul” ce apare pe parcursul nopții. După aproximativ 12 ore fără combustibil, este ușor de înțeles de ce micul dejun este considerat cea mai importantă masă a zilei. Ca primă sursă de energie primită de organismul tău, micul dejun ar trebui să furnizeze nutrienții și lichidele necesare pentru a începe ziua cu energie. Dacă vei sări peste această masă atât de importantă, corpul nu va avea la dispoziție substanțele de care are nevoie pentru a-și derula funcțiile de bază, nivelul glicemiei din sânge va scădea și te vei simți înfometat mai rapid, ceea ce înseamnă că te vei simți mai tentat să mănânci mai târziu alimente nesănătoase.

Nu contează însă numai că mănânci sau nu micul dejun. Ceea ce mănânci și cantitatea pe care o mănânci sunt la fel de importante. Un mic dejun simplu bazat pe carbohidrați, precum un sandviș sau produse de patiserie, nu furnizează cantitatea de proteine necesară la fiecare masă și s-ar putea să te facă să îți fie chiar mai foame pe parcursul zilei. Aceasta este o urmare comună pentru alegerile alimentare nesănătoase. Statistica și cercetările științifice de mai jos te vor ajuta să înțelegi mai bine acest fenomen:

• S-a demonstrat că un mic dejun bogat în proteine va reduce poftele pe parcursul zilei și te va ajuta să îți controlezi apetitul1.

• Cercetările arată că săritul peste micul dejun se află în legătură directă cu creșterea în greutate și cu mâncatul ulterior în exces2.

• Cercetătorii au descoperit că a mânca micul dejun ajută la reducerea consumului caloric zilnic total3.

• Rezultatele unui studiu clinic au sugerat ca a nu mânca micul dejun prezintă o asociere directă cu un Indice mai ridicat al Masei Corporale (IMC)4 și cu un comportament mai puțin sănătos în privința alimentației5.

• Conform unui studiu recent, 61 % dintre europeni sar peste micul dejun mai des de o dată pe săptămână. Pentru 47 % dintre aceștia, scuza invocată este lipsa timpului6.

Cauți un mic dejun care este atât sănătos, cât și gustos? Încearcă Micul Dejun Sănătos Herbalife – acesta furnizează atât macro cât și micronutrienții ce te ajută să îți atingi Valorile Nutritive de Referință (VNR) și te asigură că vei începe ziua bine hidratat. În plus, se prepară rapid și comod, astfel încât nu ai nicio scuză!

1 Hoertel, A., Matthew, J. W. & Leidy, H. J. (2014) Nutrition Journal: 2014, 13:80.
2 Kobayashi , F., et al. (2014). Obes Res Clin Pract. 2014 May-Jun;8(3).
3 De Castro, J. M. (2004). Journal of Nutrition; 1 ianuarie 2004 vol. 134 no. 1 104-11.
4 Keski-Rahkonen, A.et al (2003). European Journal of Clinical Nutrition (2003) 57, 842–853. doi:10.1038/sj.ejcn.1601618
5 O’Neil CE, Nicklas TA, Fulgoni V (2014). J. Academic Nutrition & Diet. dec. 2014;114(12 Suppl):S27-43.
Goyal R, Julka S. (2014) Indian Journal of Endocrinol Metab. sep 2014;18(5):683-7.
6 CEEREAL European breakfast survey (2007). “Obiceiurile europene privind micul dejun: tendințe, provocări și priorități” - www.ceereal.eu – fapte și cifre, martie 2007.



ro-RO | 25.09.2018 04:52:13 | NAMP2HLASPX03