Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Îngrășarea prin retenția de apă: cum să o evităm

Print
Îngrășarea prin retenția de apă: cum să o evităm


Este apă sau grăsime?

Vestea bună este că îngrășarea temporară prin retenția de apă este doar atât –temporară și  cu apă… nu grăsime. (Ar fi aproape imposibil să ne îngrășăm cu 1,4 kg de grăsime peste noapte. Pentru a depune 453.6 g de grăsime, ar trebui să consumați cu 3500 de calorii mai mult decât aveți nevoie – ceea ce înseamnă că ar trebui să mâncați  peste 10.000 de calorii în plus pentru a depune 1,4 kg de grăsime într-o singură zi.)

Sfaturi pentru a reduce îngrășarea temporară prin retenția de apă

Îngrășarea temporară  prin retenția de apă poate fi combătută prin câteva modificări simple ale alimentației.

  • Reduceți consumul de sare
    Concentrați-vă pe mâncărurile care sunt cât se poate de aproape de starea lor naturală, deoarece cu cât un aliment este mai procesat, cu atât este posibil să conțină mai mult  sodiu. Limitați consumul de gustări sărate, supe, condimente și sosuri la minim și folosiți cât mai puțină sare în timpul gătitului sau în timpul mesei.
  • Reduceți consumul de amidon rafinat și dulciuri
    Înlocuiți carbohidrații ultra-rafinați precum pâinea albă, pastele și orezul alb, cu varietăți de cereale integrale. Deoarece acestea se digeră mai greu, este mai puțin posibil să cauzeze o fluctuație mare în nivelului de zahăr din sânge– și insulină – atunci când le consumați. Înlocuiți băuturile pline de zahăr cu apă sau ceai.
  • Beți apă din belșug
    Pare ultimul lucru pe care ați dori să-l faceți – să introduceți mai multe lichide în corp atunci când oricum vă simțiți plin. Însă, surprinzător, consumul de lichide ajută corpul să elimine sarea și apa în exces. Încercați să beți între 6 și 8 pahare de apă pe zi.
  • Puneți accent pe consumul de Potasiu
    Potasiul joacă un rol foarte important în menținerea echilibrului de lichide în corp și trebuie să fie si în echilibru cu Sodiul. Potasiul se găsește din abundență în fructe și legume, însă majoritatea oamenilor nu consumă o cantitate suficientă de potasiu. Încercați să mâncați un fruct sau o legumă la fiecare masă sau gustare.

Redactat de Susan Bowerman, MS, RD, CSSD. Susan este consultant plătit al Herbalife



ro-RO | 26.04.2018 19:58:37 | NAMP2HLASPX01