Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

ÎNCEARCĂ PRODUSELE
Solicită un Membru
AFLĂ DESPRE
OPORTUNITATEA DE AFACERE
Solicită un Membru


Fă-ţi timp pentru exerciţii

Print
Fitness si exercitii cu Samantha Clayton

Gata cu scuzele! 3 sfaturi care să te ajute să-ţi faci timp de exerciții

Iată cum poți pune capăt scuzelor și să-ţi faci timp pentru exerciții.  

Când trebuie să-ţi găseşti motivaţia pentru a te ridica de pe canapea și a-ţi îmbunătăți starea fizică, uneori este nevoie de mai mult decât voință pentru a duce lucrurile la capăt.

"Sunt prea ocupat și nu am timp."

Aceasta este cea mai des întâlnită scuză pentru care oamenii nu fac exerciții fizice și, poate nu mă veți crede, dar asta este şi scuza pe care o foloseam și eu după ce am dat naștere tripleților mei. Era o scuză care chiar funcționa, cine m-ar fi contrazis? Cei patru copii ai mei cu siguranţă îmi ocupă mult timp.

Și scuza aceasta cu “Sunt prea ocupată…” sună mult mai bine decât adevărul rușinos: “Pur și simplu sunt prea obosită și nu mă simt motivată’.

Realitatea este că fiecare dintre noi are suficient timp pentru a adăuga puțină activitate în viața noastră. Tot ce trebuie să facem este să ne dăm seama că scuzele nu ne fac decât rău pe termen lung. Câteodată este nevoie ca o problemă de sănătate să ne sperie sau să avem  un moment stânjenitor pentru a ne hotărî să facem ceva, dar de ce e nevoie să așteptăm ca unul dintre aceste lucruri să se întâmple pentru a ne îmbunătăți viața?

Momentul care mi-a schimbat mie a viața a venit atunci când am fost rugată să părăsesc sauna de la spa și când mi s-a spus în fața tuturor celor care erau acolo că temperatura foarte ridicată ar putea dăuna sănătății copilului meu nenăscut. Sună oribil, nu-i așa? Problema reală era că eu născusem deja și tripleții mei aveau cinci luni. Ce moment rușinos! Aceasta a fost toată motivația de care am avut nevoie pentru a reveni pe drumul spre un corp sănătos și în formă.

3 modalități de a-ţi face timp pentru exerciții:

1.  Setează-ţi alarma să sune cu 30 de minute mai devreme

Acest sfat ar putea părea evident, dar e nevoie de multă voință ca să nu închizi alarma și să mai stai în pat!

  • Următorul meu sfat ar putea părea nebunesc, dar pentru mine a funcționat: în primele săptămâni, în loc de pijama, poartă treningul pentru antrenament sau pune-ți echipamentul și adidașii chiar lângă pat. Când sună alarma, încalţă-te și începe!
  • Cel mai bine este să faci exercițiile chiar acasă sau aproape de casă, pentru că în felul acesta elimini scuza cum că ar trebui să-ţi faci abonament la o sală sau să mergi mult până ajungeți acolo. Într-adevăr, imaginea cu tine alergând pe o plajă la apus pare foarte frumoasă, dar, în realitate, probabil trebuie să-ţi faci exercițiile cât mai repede posibil și să știi că te-ai ocupat de asta.
  • Pe măsură ce corpul tău se obișnuiește cu noul program, adăugă 10 minute în plus ca să ai timp să te piepteni și să te speli pe dinți înainte să începi.

2. Ia-ţi hainele de antrenament la serviciu

Dacă pur și simplu nu eşti o persoană matinală, avem și un plan B: plimbarea în forță de la prânz. Programeaz-o așa cum ai programa vizita la dentist sau la coafor. Este uimitor cum nici nu am putea să ne gândim să stăm fără să ne tundem sau să ne aranjăm, pe când sănătatea este de cele mai multe ori amânată sau trecută cu vederea.

  • Propune-i unui coleg  să vină cu tine şi astfel vei fi mai motivat să nu sari peste ședințe.

3. Împarte-ți antrenamentul pe segmente mai mici

Dacă îţi este prea greu să găseşti 30 de minute libere, atunci încearcă să faci 2 sau 3 mini-antrenamente. Este în regulă și dacă acumulezi timpul necesar de mișcare pe parcursul unei zile.

  • Acest sfat funcționează foarte bine pentru mamele care stau acasă cu copiii lor pentru că pot într-adevăr să le dea ceva de făcut copiilor pentru 10 minute, timp în care ele să facă exercițiile. Acesta este un scop realizabil.
  • Dacă lucrezi la un birou și stai jos toată ziua, încearcă să-ţi iei pauze de 10 minute ca să te întinzi puțin sau să te plimbi prin birou. Acest lucru ar putea să-ţi îmbunătățească nivelul de energie și să îţi crească puterea de concentrare.

***

Transformând o activitate din corvoadă într-o rutină zilnică și un stil de viață face ca rezultatele să fie mai ușor de obținut. Vei fi cu adevărat uimit să vezi cât de ușor se adună schimbările mici pe care le faci. Ai încredere în mine, eu am încercat și pentru mine a funcționat. Când am început exercițiile, în unele zile alegeam primul sfat, iar în alte zile alegeam sfatul numărul 2 sau 3, dar mă asiguram că fac măcar 30 de minute de exerciții în fiecare zi și am început să mă simt mult mai activă și, deci, mai fericită, foarte repede.

Odată ce am hotărât să renunț la scuze și să-mi fac timp de exerciții, am progresat foarte rapid, ajungând să fac o oră de ciclism, și faptul de a fi activă a devenit ceva ce efectiv făceam, mai degrabă decât ceva la care trebuia să mă gândesc mereu. Oamenii chiar au început să-mi facă multe complimente pentru energia pe care o aveam.

Deci, fără scuze și pretexte – oricine poate găsi timp ca să facă exerciții.

Scris de Samantha Clayton 



ro-RO | 17.10.2018 22:04:40 | NAMP2HLASPX01