Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Calculate your BMI
Ai o greutate sănătoasă?

Indicele de Masă Corporală (IMC) reprezintă o metodă de a vedea dacă greutatea ta se află în parametri normali. Este considerat a fi o măsurătoare mai folositoare decât greutatea în sine. În Europa, persoanele cu un Indice de Masă Corporală peste 25 sunt considerate a fi supraponderale, iar cele cu un Indice de Masă Corporală peste 30 - obeze.


Calculează-ți IMC-ul

IMC-ul
tău este:

0

Femeie

Bărbat

  • Greutate

    kg

    Înălțime

    cm

    Preferați sistemul imperial?
  • Resetează
  • Calculează
  • Variaţie sănătoasă: 18,5 - 24,9
  • IMC: SUBPONDERAL
  • IMC: GREUTATE SĂNĂTOASĂ
  • IMC: SUPRAPONDERAL
  • IMC: OBEZ
  • Indicele de Masă Corporală (IMC) este o modalitate de a determina dacă ai o greutate sănătoasă sau nu. Este considerat a fi o măsurătoare mai utilă decât greutatea în sine.
  • Un rezultat al IMC sub 25 indică subponderabilitate, fapt care poate prezenta riscuri pentru sănătate. E posibil să fie nevoie să iei în greutate.
  • Un rezultat al IMC între 18,5 și 25 arată că ai o greutate normală pentru înălțimea ta. Menținerea unei greutăți sănătoase este importantă pentru a reduce riscul apariției unor boli.
  • Un IMC peste 25 arată că eşti supraponderal(ă). Aceasta înseamnă că ai o greutate mai mare decât este normal și sănătos pentru înălțimea ta. Greutatea în exces aduce cu sine riscuri crescute pentru starea de sănătate. E timpul să faci ceva. Pierderea în greutate îţi va aduce beneficii nu doar pentru sănătate, ci va îmbunătăți și felul în care arăți și te simți.
  • Un IMC peste 30 arată că eşti obez(ă). Aceasta înseamnă că ai o greutate mai mare decât este sănătos pentru înălțimea ta. Greutatea în exces aduce cu sine riscuri crescute pentru starea de sănătate. Trebuie să iei măsuri chiar de acum. Pierderea în greutate va aduce beneficii nu doar sănătății tale, ci va însemna un avantaj și pentru cum arăți și te simți.

Încearcă acest plan de mese pentru a te ajuta să slăbeşti:

2 shake-uri pe zi

Încearcă acest plan de mese pentru a-ţi menține greutatea.

1 shake pe zi


  • MIC DEJUN

    Începe-ți ziua cu un shake Formula 1 nutritiv, o Băutură Herbal Aloe și un Ceai instant pe bază de plante.

    Un shake F1 reprezintă o masă bogată în proteine, controlată din punct de vedere caloric, conține carbohidrați pe bază de plante, vitamine și minerale - o alegere sănătoasă și convenabilă pentru diminețile ocupate.


  • MIC DEJUN

    Începe-ți ziua cu un shake Formula 1 nutritiv, o Băutură Herbal Aloe și un Ceai instant pe bază de plante.

    Shake-urile F1 au 220 de kcal și sunt bogate în proteine, ajutând la depunerea de masă musculară slabă. Un mic dejun sănătos precum shake-ul F1 poate ajuta la echilibrarea nivelului de energie, care poate duce la evitarea gustărilor nesănătoase pe parcursul zilei.


  • PRÂNZ

    Consumă un shake Formula 1 pentru a te ajuta să-ţi ții greutatea sub control.

    Shake-urile F1 sunt bogate în proteine, care ajută la depunerea de masă musculară slabă și, având doar 220 kcal, reprezintă o masă controlată din punct de vedere caloric și o alegere delicioasă pentru prânz.


  • PRÂNZUL

    Bucură-te de un prânz echilibrat și variat. Găseşte-ţi inspirația folosind una dintre rețetele noastre sănătoase.


  • CINĂ

    Bucură-te de o cină echilibrată și variată. Găseşte-ți inspirația folosind una dintre rețetele noastre sănătoase.


  • GUSTĂRI SĂNĂTOASE

    Bucură-te de o gustare sănătoasă pe parcursul zilei. Consumă un fruct proaspăt sau, dacă doreşti, o gustare delicioasă, bogată în proteine, încearcă Batonul Proteic sau Supa de roşii Gourmet

    Gustările sănătoase, controlate din punct de vedere caloric, joacă un rol important în dieta zilnică și, dacă sunt bogate în proteine, te vor ajuta la depunerea de masă musculară slabă.


  • GUSTĂRI SĂNĂTOASE

    Bucură-te de două gustări sănătoase pe parcursul zilei. Consumă un fruct proaspăt și încearcă mereu să incluzi gustări bogate în proteine, cum ar fi Batonul Proteic sau Boabele de Soia Prăjite

    Gustările sănătoase, controlate din punct de vedere caloric joacă un rol important în dieta zilnică și, dacă sunt bogate în proteine, te vor ajuta la depunerea de masă musculară slabă.


  • GUSTĂRI SĂNĂTOASE

    Bucură-te de trei gustări sănătoase pe parcursul zilei. Consumă un pumn de migdale naturale și încearcă să incluzi mereu gustări bogate în proteine, cum ar fi Batonul Proteic sau Boabele de Soia Prăjite.

    Gustările sănătoase, controlate din punct de vedere caloric joacă un rol important în dieta zilnică și, dacă sunt bogate în proteine, te vor ajuta la depunerea de masă musculară fără grăsimi.


  • GUSTĂRI SĂNĂTOASE

    Bucură-te de patru gustări sănătoase pe zi. Consumă un bol de iaurt degresat și încearcă mereu să incluzi gustări bogate în proteine, cum ar fi Batonul Proteic sau Supa de roşii Gourmet

    Gustările sănătoase, controlate din punct de vedere caloric joacă un rol important în dieta zilnică și, dacă sunt bogate în proteine, te vor ajuta la depunerea de masă musculară slabă.


  • SUPLIMENTE

    Dacă nu consumi doza zilnică de micronutrienți esențiali și fibre de care ai nevoie, încearcă Formula 2 Complex de Multivitamine, și Fibre și Plante aromate.

    Adaugă și suplimentele din gama Controlul Greutății și Nutriție Personalizată pentru a te ajuta să-ţi atingi scopurile.


  • SUPLIMENTE

    Măreşte consumul de proteine adăugând Pudra Proteică Personalizată Formula 3 la shake-ul tău Formula 1.

    Dacă nu consumi doza zilnică de micronutrienți esențiali și fibre de care ai nevoie, încearcă Formula 2 Complex de Multivitamine și Fibre și Plante aromate.

    Adaugă și suplimentele din gama Controlul Greutății și Nutriție Personalizată pentru a te ajuta să îţi atingi scopurile.


Găseşte mai multe idei pentru mâncăruri sănătoase și descoperă mai multe despre planul meselor cu Herbalife.

Contactează un Distribuitor Independent Herbalife pentru a-ţi personaliza planul de mese și pentru a te ajuta să îţi atingi scopurile.

Planul de mese sugerat
Read More

Citește mai puțin

Factorul Proteic

0

Ce reprezintă?

Rata Metabolică Bazală

0

Ce reprezintă?

Calculul IMC este doar orientativ, deoarece nu ia în considerare raportul dintre grăsime și mușchi, care afectează rezultatele IMC. Prin urmare, s-ar putea să nu fie potrivit pentru atleți sau pentru cei cu o constituție musculară.

Calculele de pe acest site sunt estimative și conținutul servește doar pentru o informare generală. Acestea nu înlocuiesc sfaturile medicale care vin din partea medicului specialist sau din partea altor membri ai personalului medical autorizat. Consultați-vă întotdeauna medicul de familie dacă sunteți îngrijorat privind starea sănătății dumneavoastră.



ro-RO | 19.09.2017 03:23:00 | NAMP2HLASPX01