Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Controlează aportul de calorii în vacanță!

Print
Couple on holiday

Multe persoane se chinuie să mențină o dietă sănătoasă în timp ce călătoresc – și într-adevăr, e o provocare. Dar nu trebuie să fie un chin! Prin intermediul pașilor clari de mai jos îți poți respecta planul dietetic așa cum îți dorești, bucurându-te în continuare de vacanță și de relaxarea pe care aceasta o aduce. Sfatul meu principal? Fii pregătit!
- În cazul în care călătorești cu mașina, nu ceda la genul de mâncare „de șosea” și ia-ți la tine mese și gustări sănătoase. Nu pleca de acasă până nu ai mâncat, iar dacă te grăbești, ia cu tine un shake astfel încât să fii mai puțin tentat să mănânci fast food pe drum.
- Mâncare ușor de luat la tine, precum batoane proteice, fructe, nuci etc. reprezintă gustări potrivite indiferent de felul în care alegi să călătorești. Sunt bune atât când mergi cu mașina, cât și când zbori cu avionul.
- Poate fi dificil să găsești mâncare sănătoasă pe aeroport. De regulă, vei găsi fructe, iaurt, salată sau sandviciuri, dar dacă le vei lua la tine de acasă, vei economisi atât calorii, cât și bani.
- Atunci când zborul întârzie, folosește-te de timpul până la decolare pentru a te plimba în terminal, și nu pentru a sta la un restaurant tip fast food. În aeroporturile mai mari poți fără probleme merge o milă sau chiar mai mult în interiorul zonei de îmbarcare.
- Este important să te hidratezi, în special atunci când zbori. Se recomandă să bei un pahar cu lichide pentru fiecare oră petrecută în aer. Totuși, dacă te umpli de sucuri și cocktailuri, vei acumula o grămadă de calorii. Atenție la caloriile lichide și alege mai curând apă sau băuturi sportive ușor îndulcite.
- În cazul în care stai la hotel, este posibil să suferi de o combinație periculoasă între oboseală și mâncăruri tentante de la bufetele happy hour sau room service. Poate fi obositor să călătorești, dar în loc să folosești mâncarea pentru a-ți reveni, mai bine fă o plimbare sau du-te la sala de sport a hotelului după ce te cazezi.
- Multe camere de hotel au frigidere. Cumpără fructe proaspete, legume gata tăiate sau iaurt pentru gustări, și nu uita de lapte sau lapte de soia pentru a-ți putea prepara un shake în cameră.
- Întreabă personalul hotelului de opțiuni de restaurante cu mâncare sănătoasă în zonă, unde ai putea găsi mâncăruri pe care le mănânci în general acasă.
- Ai grijă la caloriile conținute și de micul dejun oferit gratuit de unele hoteluri. Este tentant să mănânci mai mult decât îți trebuie atunci când nu plătești pentru mâncare, iar majoritatea bufetelor conțin chifle făinoase, cereale și gofre, din care e ușor să mănânci mai mult decât ar trebui. Caută mai curând fructele proaspete și poate proteine sub formă de ouă fierte tari sau iaurt.
Scris de Susan Bowerman, MS, RD, CSSD. Susan este consultant al Herbalife
Multe persoane se chinuie să mențină o dietă sănătoasă în timp ce călătoresc – și într-adevăr, e o provocare. Dar nu trebuie să fie un chin! Prin intermediul pașilor clari de mai jos îți poți respecta planul dietetic așa cum îți dorești, bucurându-te în continuare de vacanță și de relaxarea pe care aceasta o aduce. Sfatul meu principal? Fii pregătit!

- În cazul în care călătorești cu mașina, nu ceda la genul de mâncare „de drum” și ia-ți la tine mese și gustări sănătoase. Nu pleca de acasă până nu ai mâncat, iar dacă te grăbești, ia cu tine un shake astfel încât să fii mai puțin tentat să mănânci fast food pe drum.

- Mâncarea ușor de luat la tine, precum batoane proteice, fructe, nuci etc. reprezintă gustări potrivite indiferent de felul în care alegi să călătorești. Sunt bune atât când mergi cu mașina, cât și când zbori cu avionul.

- Poate fi dificil să găsești mâncare sănătoasă pe aeroport. De regulă, vei găsi fructe, iaurt, salată sau sandviciuri, dar dacă le vei lua la tine de acasă, vei economisi atât calorii, cât și bani.

- Atunci când zborul întârzie, folosește-te de timpul până la decolare pentru a te plimba în terminal, și nu pentru a sta la un restaurant tip fast food. În aeroporturile mai mari poți fără probleme merge o milă sau chiar mai mult în interiorul zonei de îmbarcare.

- Este important să te hidratezi, în special atunci când zbori. Se recomandă să bei un pahar cu lichide pentru fiecare oră petrecută în aer. Totuși, dacă te umpli de sucuri și cocktailuri, vei acumula o grămadă de calorii. Atenție la caloriile lichide și alege mai curând apă sau băuturi sportive ușor îndulcite.

- În cazul în care stai la hotel, este posibil să suferi de o combinație periculoasă între oboseală și mâncăruri tentante de la bufetele happy hour sau room service. Poate fi obositor să călătorești, dar în loc să folosești mâncarea pentru a-ți reveni, mai bine fă o plimbare sau du-te la sala de sport a hotelului după ce te cazezi.

- Multe camere de hotel au frigidere. Cumpără fructe proaspete, legume gata tăiate sau iaurt pentru gustări, și nu uita de lapte sau lapte de soia pentru a-ți putea prepara un shake în cameră.

- Întreabă personalul hotelului de opțiuni de restaurante cu mâncare sănătoasă în zonă, unde ai putea găsi mâncăruri pe care le mănânci în general acasă.

- Ai grijă la caloriile conținute și de micul dejun oferit gratuit de unele hoteluri. Este tentant să mănânci mai mult decât îți trebuie atunci când nu plătești pentru mâncare, iar majoritatea bufetelor conțin chifle făinoase, cereale și gofre, din care e ușor să mănânci mai mult decât ar trebui. Caută mai curând fructele proaspete și poate proteine sub formă de ouă fierte tari sau iaurt.

Scris de Susan Bowerman, MS, RD, CSSD. Susan este consultant al Herbalife




ro-RO | 21.01.2018 18:09:14 | NAMP2HLASPX03