Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Cum să ai o inimă sănătoasă?

Print
How to be heart healthy

O dietă prietenoasă cu inima
Grăsimile saturate și așa-numitele grăsimi trans găsite în prăjituri, lactate integrale și carne procesată pot contribui la creșterea colesterolului. La Herbalife, nu credem în a renunța la aromele pe care le iubești. Încearcă însă să înlocuiești în mod sănătos alimentele pentru a reduce probabilitatea de a dezvolta un nivel crescut al colesterolului.
Renunță la:
Gustări de-a gata precum chipsurile. Acestea sunt deseori bogate în grăsimi saturate ce cresc colesterolul, sare și zahăr.
Prăjirea/rumenirea mâncării. Uleiurile folosite conțin deseori o cantitate mare de grăsimi nesănătoase.
Carne procesată. Încearcă să o înlocuiești cu bucăți mai slabe de carne roșie. Acestea conțin mai puține grăsimi saturate.
Carbohidrați „albi” rafinați găsiți în prăjituri, produse de patiserie, pâine și paste albe etc.
Înlocuiește cu:
Gustări sănătoase cu grăsimi mono și polinesaturate; alege nuci, semințe, boabe de soia sau măsline.
Poșarea, gătirea pe grătar, la abur sau prin fierbere a mâncării – aceste proceduri înseamnă că nu vei consuma grăsimi nesănătoase ce nu îți sunt necesare.
Pește gras precum somonul pentru grăsimi cu beneficii pentru inimă și Omega-3 sau carne slabă de pasăre. Soia și proteina din zer reprezintă o alternativă proteică excelentă.
Fibrele – integrale, ovăzul, fructele și legumele sunt bogate în mod natural în stanoli și steroli vegetali, care reduc nivelurile colesterolului „rău” LDL.*




*Gylling H, Plat J, Turley S, Ginsberg HN, Ellegård L, Jessup W, Jones PJ, Lütjohann D, Maerz W, Masana L, Silbernagel G, Staels B, Borén J, Catapano AL, De Backer G, Deanfield J, Descamps OS, Kovanen PT, Riccardi G, Tokgözoglu L, Chapman MJ; Panelul consensual european în domeniul aterosclerozei. Sterolii și stanolii vegetali în managementul dislipidemiei și al prevenției bolilor cardiovasculare. Atherosclerosis 2014; 232(2): 346-60.

 

O dietă prietenoasă cu inima

Grăsimile saturate și așa-numitele grăsimi trans găsite în prăjituri, lactate integrale și carne procesată pot contribui la creșterea colesterolului. La Herbalife, nu credem în a renunța la aromele pe care le iubești. Încearcă însă să înlocuiești în mod sănătos alimentele pentru a reduce probabilitatea de a dezvolta un nivel crescut al colesterolului.
Renunță la:
Gustări de-a gata precum chipsurile. Acestea sunt deseori bogate în grăsimi saturate ce cresc colesterolul, sare și zahăr.
Prăjirea/rumenirea mâncării. Uleiurile folosite conțin deseori o cantitate mare de grăsimi nesănătoase.
Carne procesată. Încearcă să o înlocuiești cu bucăți mai slabe de carne roșie. Acestea conțin mai puține grăsimi saturate.
Carbohidrați „albi” rafinați găsiți în prăjituri, produse de patiserie, pâine și paste albe etc.
Înlocuiește cu:
Gustări sănătoase cu grăsimi mono și polinesaturate; alege nuci, semințe, boabe de soia sau măsline.
Poșarea, gătirea pe grătar, la abur sau prin fierbere a mâncării – aceste proceduri înseamnă că nu vei consuma grăsimi nesănătoase ce nu îți sunt necesare.
Pește gras precum somonul pentru grăsimi cu beneficii pentru inimă și Omega-3 sau carne slabă de pasăre. Soia și proteina din zer reprezintă o alternativă proteică excelentă.
Fibrele – integrale, ovăzul, fructele și legumele sunt bogate în mod natural în stanoli și steroli vegetali, care reduc nivelurile colesterolului „rău” LDL.*



*Gylling H, Plat J, Turley S, Ginsberg HN, Ellegård L, Jessup W, Jones PJ, Lütjohann D, Maerz W, Masana L, Silbernagel G, Staels B, Borén J, Catapano AL, De Backer G, Deanfield J, Descamps OS, Kovanen PT, Riccardi G, Tokgözoglu L, Chapman MJ; Panelul consensual european în domeniul aterosclerozei. Sterolii și stanolii vegetali în managementul dislipidemiei și al prevenției bolilor cardiovasculare. Atherosclerosis 2014; 232(2): 346-60.



ro-RO | 24.06.2017 05:11:18 | NAMP2HLASPX01