Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Un plus de nutrienți și savoare în shake-ul tău

Print
HL_shake_boosters

Shake-urile  de înlocuire a meselor Herbalife Formula 1 furnizează un echilibru perfect de macro și micronutrienți. În funcție de necesitățile și de nivelul tău de activitate, ai putea să le îmbogățești cu o serie de „aditivi” pentru un plus de aromă sau substanțe nutritive.
Este ușor să îți adaptezi shake-ul nevoilor tale, adăugând spre exemplu mai multe proteine, fibre sau calorii, mai ales atunci când știi cum – s-ar putea să fie suficient să integrezi fructe, legume și semințe în smoothie-ul tău. În plus, dacă îl amesteci cu gusturi și arome diferite, și papilele tale gustative pot fi mai fericite! Dă așadar frâu liber creativității și individualizează-ți shake-ul pentru a-ți oferi exact ceea ce îți dorești sau ai nevoie!
Aditivul nr. 1: proteine
Este recomandat ca până la 30 % din consumul nostru zilnic de calorii să provină din proteine, lucru care se poate dovedi dificil pentru anumite persoane. Din fericire, există o multitudine de aditivi pe care îi poți adăuga shake-ului tău pentru a-i crește conținutul proteic.
Pudrele proteice constituie una dintre cele mai facile modalități de a consuma mai multe proteine și de a-ți individualiza cantitatea conținută de shake, pentru a se adapta nevoilor tale personale. Încearcă să adaugi o măsură de Pudră proteică personalizată Formula 3.
Lactatele cu conținut redus de grăsimi precum brânzica de casă sau iaurtul îți furnizează un plus de proteine, dar și calciu și vitaminele A și D.
Brânza tofu – în special soiul moale sau mătăsos – furnizează proteine, se integrează în smoothie cu ușurință prin pasare, iar aroma sa subtilă nu va acoperi gustul celorlalte ingrediente.
Aditivul nr. 2: fructe și legume
În cazul în care nu reușești să integrezi suficiente fructe și legume în dieta ta zilnică, ar putea să îți fie de folos să le integrezi în smoothie-urile tale.
Fructe: pe lângă fructe de pădure sau banane, ai putea să încerci să îți variezi smoothie-urile cu ajutorul unor fructe mai puțin tipice, precum kiwi, semințe de rodie, ananas sau papaia.
Legumele precum morcovii fierți sau dovleacul copt reprezintă aditivi excelenți pentru shake-ul tău, deoarece sunt ușor dulci. Verdețuri ca spanacul au o aromă subtilă și te ajută să îți crești consumul de legume. De ce nu încerci să le adaugi chiar mâine în shake-ul tău?
Aditivul nr. 3: grăsimi sănătoase
Aditivii următori te pot ajuta să atingi recomandarea de a consuma 30 % din caloriile zilnice din surse lipidice sănătoase. Chiar dacă grăsimile sănătoase sunt deseori bogate în calorii, ele pot furniza și vitamine, minerale, acizi grași esențiali și fibre.
Semințe precum cele de in, cânepă, chia sau de floarea-soarelui adaugă puțină textură smoothie-ului tău și îți furnizează un plus de minerale și acizi grași Omega 3.
Unturile din migdale, alune sau fistic reprezintă o opțiune bune și aduc, și ele, un aport suplimentar de fibre.
Avocado oferă o textură cremoasă și grăsimi sănătoase, fără a avea o aromă puternică.
Aditivul nr. 4: fibre
Majoritatea persoanelor nu mănâncă doza recomandată de 25 de grame de fibre pe zi*, dar este ușor să îți crești consumul atunci când știi că…
Fulgii de ovăz, semințele de chia și de in, merele și fructele de pădure te ajută să îți crești consumul de fibre solubile – acesta este tipul de fibre care captează apa și umflă, oferind o senzație de sațietate.
Morcovii, majoritatea celorlalte semințe și legumele cu frunze verzi îți pot crește consumul de fibre nesolubile din dietă – și reprezintă tipul de fibre care îți echilibrează digestia.
Aditivul nr. 5: calorii
Dacă încerci să te îngrași, te poate ajuta să adaugi în smoothie aditivi bogați în calorii. Este important însă ca aceștia să nu furnizeze doar calorii goale, ci și substanțe nutritive sănătoase.
Fulgii de ovăz – o măsură de fulgi de ovăz reprezintă o sursă bună de calorii și fibre solubile.
Avocado și unt din nuci – jumătate de avocado sau o lingură cu vârf de unt din nuci poate crește cu 100 de kcal aportul caloric al smoothie-ului.
Aditivul nr. 6: aromă
Shake-urile Herbalife Formula 1 sunt disponibile cu mai multe arome delicioase, însă pentru a-ți menține papilele gustative fericite, ar putea fi o idee bună să mai adaugi și alte ingrediente. Verdețurile, condimentele și aromele naturale constituie o alegere excelente în acest sens.
Condimente – încearcă puțină scorțișoară, nucșoară sau ghimbir!
Sucul de aloe vera conferă un gust delicat și dulce.
Poate că nu te-ai gândit până acum să adaugi verdețuri în shake-ul tău, dar multe ierburi se potrivesc chiar bine. Încearcă menta, rozmarinul, cimbrul sau busuiocul – dar nu te opri aici! Cunosc persoane cărora le place pătrunjel sau coriandru proaspăt ca adaos în shake-ul lor.
Extracte și coji – puțină coajă proaspătă de lămâie sau portocale conferă o aromă interesantă. Îmi plac, de asemenea, extractele pure de vanilie, migdale, cocos și mentă pentru un plus de aromă.


*Panel EFSA privind Produse Dietetice, Nutriție și Alergii (NDA). EFSA Journal 2010; 8 (3): 1462.



ro-RO | 26.04.2018 19:53:28 | NAMP2HLASPX01