Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Noi antrenamente de încercat în 2016

Print
workouts_2016

A-ți atinge obiectivele depinde în principal de angajamentul tău pentru a ajunge acolo – dar ar trebui să fie și distractiv! Cu susținerea Membrului tău Herbalife, a unei diete sănătoase și echilibrate și a mișcării regulate, poți face din 2016 anul în care obiectivele tale devin realitate. Cheia? Găsirea unui tip de antrenament care îți face plăcere. Citește în continuare pentru a descoperi 3 noi activități de adăugat în programul de mișcare din acest an: sunt distractive, eficiente și pot fi abordate de oricine, indiferent de nivelul personal de fitness.

MIȘCARE LA BARA ORIZONTALĂ

Dacă eleganța, postura și membrele lungi și subțiri ale unui dansator sunt ceea ce îți dorești, atunci alege o clasă de antrenament la bara orizontală. Așa cum explică experta în fitness Samantha Clayton, „acest tip de antrenament este compus din mișcări tradiționale modificate pentru a se potrivi cu toate nivelurile. O bară orizontală de balet este folosită ca sprijin pentru exerciții ce folosesc antrenarea izometrică a forței (menținerea corpului în aceeași poziție în timp ce se contractează un anumit set de mușchi), în combinație cu reprize de mișcări nu foarte ample.” Acest tip de antrenament extrem de eficient „combină în mod unitar mișcări delicate de forță ce folosesc greutatea corpului cu flexibilitate și coordonare.” Mișcările lente și țintite ale mușchilor te ajută să obții un control mai bun al acestora și stabilitate în centru („core”).

URCĂ-TE PE BICICLETĂ

Ciclismul reprezintă un tip de antrenament cu impact redus care poate fi individualizat în funcție de obiectivele și interesele tale de fitness. Alege între o bicicletă staționară acasă sau la sala de sport, ori încearcă un curs de spinning (deseori plin de energie, cu muzică dată tare și extrem de distractiv).
Alternativ, urcă-te pe bicicletă și bucură-te de șansa de a explora mediul înconjurător, sau folosește-o ca mijloc de transport de la și către serviciu. Ambele variante sunt excelente pentru a arde calorii, crește masa musculară și nivelul de rezistență și de a îmbunătăți nivelul general de fitness. „Există posibilități nelimitate de a progresa sau regresa într-un antrenament cu bicicleta, care te pot ajuta să obții răspunsul dorit al corpului; poți varia distanța, viteza sau rezistența,” explică Clayton. „Poți desfășura antrenamente de tip interval și pe bicicletă, și este excelent atât pentru atleți de elită, cât și pentru începători.”

FII BOXER

Îți dorești un antrenament care arde calorii și înlătură stresul? Este timpul să încerci boxul! Pentru majoritatea boxerilor este un lucru obișnuit să aibă mușchi puternici, să fie supli și să aibă abilitatea de a se mișca rapid – și există motive pentru acest lucru. „Boxul este excelent deoarece îți poți testa cu adevărat sistemul cardio-respirator, crește forța și îmbunătăți coordonarea, toate în același timp,” spune Clayton. Cu mișcări care susțin arderea grăsimilor în aceeași măsură cu tonifierea brațelor, boxul constituie un antrenament pentru întregul corp, care, odată ce ai învățat mișcările, poate fi făcut oriunde și oricând.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este director pentru Educație în Fitness la Herbalife.



ro-RO | 25.09.2018 04:05:46 | NAMP2HLASPX01