Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Îmbunătățește-ți atitudinea față de mișcare!

Print
Improve your attitude to exercise

Multe persoane își stabilesc obiective și își pun la punct planuri de antrenament pentru a deveni versiuni mai bune, mai în formă, mai tonifiate sau mai musculoase ale lor însele. Stabilirea de obiective reprezintă o modalitate fantastică de a-ți menține motivația. Totuși, unele persoane – chiar și cele care își încep pline de entuziasm noua călătorie în lumea sănătății și a mișcării – ajung să renunțe imediat după start. Oferim multe scuze pentru renunțarea noastră, dar uneori trebuie să realizăm că putem fi cei mai mari dușmani ai noștri. În articolul de astăzi îți voi oferi instrumentele de care ai nevoie pentru a-ți elibera mintea de scuze; te voi ajuta să reușești și să îți atingi obiectivele.

Pas cu pas: renunțarea constituie o cale garantată de a nu îți atinge scopurile. Indiferent dacă te decizi să îți stabilești obiective legate de afaceri, forma fizică, sănătate sau carieră – dacă renunți, eșuezi. Este normal să te frustrezi și să nu înaintezi mereu conform planului imaginat – aceste aspecte fac parte din procesul de a deveni o persoană mai bună. Sunt sigură că ai auzit zicala „doi pași înainte, unul înapoi”. Este o zicală adevărată: nu facem întotdeauna progrese, iar multe persoane de succes îți vor mărturisi că au învățat multe și din rateuri – din pașii pe care i-au făcut înapoi. Eu consider că atâta vreme cât te miști și depui eforturi să mergi în direcția cea bună, poți fi considerat un câștigător.
Un cadou pentru tine: de fiecare dată când avem o atitudine pozitivă deoarece știm că facem alegerile corecte, ne crește încrederea în noi înșine și căpătăm puterea de a lucra din greu la atingerea obiectivelor propuse. Cel mai bun cadou pe care ți-l poți oferi este să îți oferi premisele pentru a reuși.
Strategia este totul atunci când pornești pe o nouă cale. Haide să evităm împreună unele dintre cele mai comune greșeli privind sănătatea, folosindu-ne de următoarele sfaturi…
Patru schimbări de atitudine pentru a-ți atinge scopurile legate de corp și sănătate

Schimbarea de atitudine nr. 1:
Nu: amăna! Nu trebuie să aștepți o anumită dată pentru a începe. În unele săptămâni și luni s-ar putea să fie mai greu să îți stabilești nutriția și forma fizică drept prioritate, dar nu amâna atingerea obiectivelor tale. Orice alegere bună făcută contează în acest proces.
Da: începe să iei decizii bune chiar de acum! A-ți spune „Nu-i nimic dacă mănânc și asta” sau „Nu e o tragedie dacă nu ajung azi la antrenament” este o abordare periculoasă. Se poate ca dacă îți păstrezi această atitudine și continui să decizi să fii mai sănătos de „mâine”, atunci mâine nu va mai veni niciodată. În plus, atunci când te vei hotărî într-adevăr să îți îmbunătățești forma fizică și alimentația, probabil că îți va fi mai greu, deoarece punctul de pornire se va afla la o distanță și mai mare de obiectivul propus.

Schimbarea de atitudine nr. 2:
Nu:
simți nevoia să cheltuiești sume importante pe echipamente mari de fitness: aparatele costisitoare pe care le vezi la televizor te pot băga în datorii și s-ar putea să ajungă doar să adune praf. Schimbarea fizică necesită o schimbare în stilul de viață, care include o abordare echilibrată în privința obiceiurilor tale nutriționale și un angajament continuu de a fi activ. Un aparat care îți ia ochii nu te va ajuta în acest sens.
Da: pentru a intra în formă, singurul lucru de care chiar ai nevoie sunt niște adidași potriviți, care să îți ofere suportul necesar. Poți achiziționa, de asemenea, câteva accesorii de fitness precum gantere ușoare și o salteluță de yoga pentru a te ajuta să începi. Nu ai nevoie de prea multe lucruri pentru a-ți începe călătoria. În fapt, multe persoane cu o formă fizică de invidiat își folosesc doar greutatea corpului pentru a fi în formă. Dacă vrei neapărat să folosești aparate, sala de antrenamente din orașul tău le va avea probabil pe toate, iar dacă simți că un echipament precum o bandă de alergat te va ajuta să te antrenezi mai mult acasă, dovedește-ți că îl meriți și că ești hotărât să dezvolți un obicei consecvent de antrenare. Odată ce ai început să faci mișcare de 3-4 ori pe săptămână timp de mai multe luni la rând, ar putea fi o idee bună să investești într-un aparat adecvat ție. Sfatul meu: în cazul echipamentelor de fitness, la mâna a doua sunt deseori le fel de bune ca cele noi.

Schimbarea de atitudine nr. 3:
Nu:
fă totul singur. Suntem oameni și înflorim atunci când primim încurajări de la cei pe care îi iubim. Nu începe o călătorie secretă în lumea sănătății – împărtășește-ți pasiunea legată de dorința de a-ți îmbunătății starea de sănătate cu cei la care ții. S-ar putea ca aceștia să îți urmeze drumul!
Da: încurajează un prieten sau un membru al familie să te ajute. Roagă-l să te ajute să rămâi motivat și să fie umărul pe care plângi în zilele în care eșuezi. Încurajează-l să înceapă un stil de viață mai sănătos și activ împreună cu tine! Dacă reușești să găsești în comunitatea ta un grup axat pe sănătate, încearcă să te implici.

Schimbarea de atitudine nr. 4:

Nu: exagera. Unul din motivele principale pentru care oamenii renunță la un nou program de antrenament este pentru că se forțează prea tare la început. Această abordare poate conduce la accidentări, stres, oboseală și un nivel scăzut de încredere în propriile forțe.
Da: acceptă unde te afli acum în călătoria ta, cunoaște-ți limitele și nu arde etape. Cu cât te vei distra mai mult și cu cât îmbrățișezi mai bine o abordare progresivă, cu atât vei avea șanse mai bune de a obține rezultate pe termen lung. Alege activități care îți fac plăcere și forțează-te puțin o dată la câteva săptămâni. Ține minte că pe măsură ce forma fizică ți se îmbunătățește, trebuie să îți adaptezi antrenamentele la un nivel superior.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este directoare pentru Educație în Fitness la Herbalife.



ro-RO | 25.09.2018 04:06:32 | NAMP2HLASPX04