Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

CUM SĂ ARZI GRĂSIMEA MAI REPEDE

Print
How to burn fat faster

Organismul uman arde în mod natural grăsimea, ca pe o sursă de combustibil, însă poate fi antrenat pentru a face acest lucru mai eficient. Iată sfaturile mele despre cum poţi să-ţi antrenezi corpul pentru a fi o maşinărie ce arde grăsimile mai bine.

Adesea, cu stilul de viaţă aglomerată pe care îl avem, ne dorim „soluţii rapide” pentru a ne atinge obiectivele de fitness şi sănătate. Însă, dacă îţi faci puţin timp pentru a-ţi pregăti în avans programul de fitness, poţi avea rezultate mai bune şi poţi arde grăsimea mai repede.
Am fost atlet de viteză, aşa că nu am adorat niciodată ideea antrenamentelor de rezistenţă – ideea de a merge sau de a alerga mai mult de 60 de minute mi se părea o tortură! Însă, după ce am născut, mi-am dat seama că, uneori, antrenamentele prelungite aduc beneficii majore. Nu doar că au fost bune pentru siluetă, ci şi pentru minte. Astăzi aştept cu nerăbdare zilele în care am antrenamente mai lungi. Şi sistemul cardiovascular s-a îmbunătăţit, iar acest lucru îl resimt şi în tipul antrenamentelor mai scurte.
Sunt atâtea moduri în care poţi arde grăsimi, poţi slăbi şi te poţi tonifia. Tot ce contează este să ai voinţă şi să ieşi din zona ta de confort.

Fă-ţi timp pentru antrenamentele de rezistenţă

Încearcă să îţi faci timp pentru antrenamente cardio lungi, cel puţin o dată pe săptămână, păstrând intensitatea la 6/10. Alergatul, mersul sau ciclismul, într-un ritm confortabil, pe o perioadă mai lungă de timp, reprezintă o modalitate perfectă prin care organismul arde grăsimi. Corpul foloseşte grăsimea ca sursă de combustibil pentru majoritatea antrenamentelor lungi, aşa că odată ce începi să tragi de tine şi să creşti intensitatea, organismul va începe să ardă carbohidraţii depozitaţi, pentru energie.

Fă un antrenament de tip interval
Ador antrenamentele de tip interval, pentru efectele de ardere a grăsimii, după antrenament. În timpul unui antrenament de tip interval, la intensitate mare, organismul foloseşte carbohidraţii ca sursă de combustibil şi arde grăsime pentru a se reface. Acest tip de antrenament durează mai puţin şi are efecte incredibile de ardere a grăsimii după doar 30 de minute, aşa că încercaţi să vă antrenaţi aşa de cel puţin două ori pe săptămână.

Antrenamentele de forţă
Crescând masa musculară, organismul va arde mai multe calorii, chiar şi când este în repaus. Cum pentru susţinerea masei musculare sunt necesare mai multe calorii decât pentru grăsime, dezvoltându-ţi masa musculară, corpul tău va arde mai bine grăsimile, pe o perioadă mai lungă. Şi antrenamentul de forţă obligă corpul să se refacă; dublând beneficiile şi făcând ca organismul să ardă grăsimi la mult timp după ce ai plecat de la sală!

Alimentează-te bine
Alimentele pe care le consumi au un efect direct asupra rezultatelor pe care le ai. Asigură-te că în fiecare zi ai un echilibru de carbohidraţi, grăsimi sănătoase şi proteine. Pentru beneficii maxime, consumă proteine la 30 de minute de la antrenament (mai ales în zilele de rezistenţă) şi consumă după antrenament o cantitate mică de carbohidraţi, pentru a ajuta la refacerea glicogenului din muşchi.

Odihneşte-te
Odihna permite organismului să se adapteze la cerinţele pe care le resimte. Dacă te antrenezi intens cinci zile pe săptămână, două zile de odihnă vor permite corpului să se refacă şi să se regenereze.
***
Există atâtea moduri în care îţi poţi împinge organismul să se adapteze şi să aibă rezultate mai bune. Consider că un plan de nutriţie şi un antrenament echilibrat îţi vor ajuta organismul să ardă caloriile şi grăsimile mai eficient, pe o perioadă mai lungă de timp. Secretul este consecvenţa, aşa că fii activ cinci zile pe săptămână. Dacă cinci zile pe săptămână nu reprezintă un interval realist pentru tine, atunci nu uita ce spun eu mereu: „Dacă faci ceva vei avea oricum, rezultate mai bune decât dacă nu faci nimic!”

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director  Fitness Education laHerbalife.



ro-RO | 25.09.2018 04:05:41 | NAMP2HLASPX01