Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Exerciții pentru sănătatea inimii

Print
Exercise for Heart Health

Nenumăratele motive de a face mișcare sunt discutate zilnic, dar deseori ne concentrăm doar asupra rezultatelor pe care le vedem cu proprii noștri ochi, de exemplu asupra reducerii procentului de greutate corporală, creșterii masei musculare sau tonusului îmbunătățit al pielii. Ceea ce nu înțeleg majoritatea persoanelor este că beneficiile care de obicei nu sunt observate sunt, în fapt, cele mai importante, ajutându-ne să ne îmbunătățim sau să ne menținem sănătatea în moduri în care nici nu bănuim. Am discutat cu experta în fitness și fosta alergătoare profesionistă Samantha Clayton pentru a afla mai multe despre cum mișcarea poate avea un efect pozitiv asupra inimii noastre și a altor aspecte legate de sănătate.

A face mișcare în mod regulat are extrem de multe beneficii minunate legate de sănătate”, spune Samantha.

„În opinia mea, efectele pozitive ale mișcării ce nu pot fi observate vizual sunt cele mai importante. Acestea includ o funcție cardiacă îmbunătățită, mușchi mai puternici, mobilitate mai bună a articulațiilor și obținerea unei senzații de bine. Deși nu poți observa aceste beneficii, pentru a le aprecia, vestea bună este că le poți simți; în special beneficiile legate de sănătatea inimii.”

După ce te vei concentra asupra unui program de fitness cardiovascular timp de câteva săptămâni, vei începe să simți că devine mai simplu să te miști și că nu vei mai rămâne fără suflu în timpul activităților zilnice. „Exercițiile cardiovasculare (cunoscute simplu sub denumirea „cardio”) se referă la mișcarea care îți lucrează inima și sistemul circulator,” explică Samantha. „Acest sistem trebuie să lucreze în fiecare zi pentru a ne menține în viață.”

„Având în vedere faptul că inima este un mușchi, iar mișcarea ajută la îmbunătățirea capacităților sale de a pompa sânge, exercițiile cardio ar putea purta și denumirea de „antrenament pentru întărirea inimii”.

Intrând în mai multe detalii, ea continuă, „Inima ta bate în medie de 100 000 de ori zilnic, pompând peste 7 500 de litri de sânge în corp. De fiecare data când îți crești pulsul pe durata unui antrenament cardio prelungit, inima trebuie să pompeze sânge mai rapid. Dacă vei face asta în mod regulat, îți vei o vei ajuta să devină mai eficientă în pomparea sângelui, ceea ce înseamnă că în curând va trebui să muncească mai puțin să susțină funcțiile organismului în repaus; iar astfel, pulsul tău atunci când te odihnești va fi mai mic.”

Dacă dorești să culegi roadele unui antrenament regulat cardiovascular, Samantha îți recomandă ca acesta să facă parte din programul tău de 3-5 ori pe săptămână. Antrenamente care promit îmbunătățirea stării cardiovasculare includ mersul, alergarea, ciclismul, dansul și înotul sau orice activitate care te face să respiri mai rapid.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Sr. Director of Fitness Education la Herbalife.


Nenumăratele motive de a face mișcare sunt discutate zilnic, dar deseori ne concentrăm doar asupra rezultatelor pe care le vedem cu proprii noștri ochi, de exemplu asupra reducerii procentului de greutate corporală, creșterii masei musculare sau tonusului îmbunătățit al pielii. Ceea ce nu înțeleg majoritatea persoanelor este că beneficiile care de obicei nu sunt observate sunt, în fapt, cele mai importante, ajutându-ne să ne îmbunătățim sau să ne menținem sănătatea în moduri în care nici nu bănuim. Am discutat cu experta în fitness și fosta alergătoare profesionistă Samantha Clayton pentru a afla mai multe despre cum mișcarea poate avea un efect pozitiv asupra inimii noastre și a altor aspecte legate de sănătate.
„A face mișcare în mod regulat are extrem de multe beneficii minunate legate de sănătate”, spune Samantha.
„În opinia mea, efectele pozitive ale mișcării ce nu pot fi observate vizual sunt cele mai importante. Acestea includ o funcție cardiacă îmbunătățită, mușchi mai puternici, mobilitate mai bună a articulațiilor și obținerea unei senzații de bine. Deși nu poți observa aceste beneficii, pentru a le aprecia, vestea bună este că le poți simți; în special beneficiile legate de sănătatea inimii.”
După ce te vei concentra asupra unui program de fitness cardiovascular timp de câteva săptămâni, vei începe să simți că devine mai simplu să te miști și că nu vei mai rămâne fără suflu în timpul activităților zilnice. „Exercițiile cardiovasculare (cunoscute simplu sub denumirea „cardio”) se referă la mișcarea care îți lucrează inima și sistemul circulator,” explică Samantha. „Acest sistem trebuie să lucreze în fiecare zi pentru a ne menține în viață.”
„Având în vedere faptul că inima este un mușchi, iar mișcarea ajută la îmbunătățirea capacităților sale de a pompa sânge, exercițiile cardio ar putea purta și denumirea de „antrenament pentru întărirea inimii”.
Intrând în mai multe detalii, ea continuă, „Inima ta bate în medie de 100 000 de ori zilnic, pompând peste 7 500 de litri de sânge în corp. De fiecare data când îți crești pulsul pe durata unui antrenament cardio prelungit, inima trebuie să pompeze sânge mai rapid. Dacă vei face asta în mod regulat, îți vei o vei ajuta să devină mai eficientă în pomparea sângelui, ceea ce înseamnă că în curând va trebui să muncească mai puțin să susțină funcțiile organismului în repaus; iar astfel, pulsul tău atunci când te odihnești va fi mai mic.”
Dacă dorești să culegi roadele unui antrenament regulat cardiovascular, Samantha îți recomandă ca acesta să facă parte din programul tău de 3-5 ori pe săptămână. Antrenamente care promit îmbunătățirea stării cardiovasculare includ mersul, alergarea, ciclismul, dansul și înotul sau orice activitate care te face să respiri mai rapid.
Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Sr. Director of Fitness Education la Herbalife.


ro-RO | 21.01.2018 17:59:54 | NAMP2HLASPX01