Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Maximizează-ți numărul de pași

Print
HL_maximise_daily_step_count

Nu subestima niciodată importanța mersului! Dedicând timp plimbatului în fiecare zi, vei obține un impact pozitiv asupra obiectivelor tale legate de sănătate și fitness. Îți dorești o activitate distractivă, eficientă și socială care să te ajute să integrezi mișcarea în programul tău zilnic? Stabilește-ți ca țel să mergi mai mult în fiecare zi! În acest articol, experta în fitness Samantha Clayton îți prezintă sfaturile ei privind maximizarea numărului zilnic de pași.
De ce să te îndrăgostești de mers?
- Poate fi distractiv să te plimbi, în special dacă o faci cu un prieten
- În cazul în care ești genul de persoană care respinge ideea plimbării ca antrenament din cauza intensității reduse a mișcării, mai gândește-te o dată. Chiar dacă mersul nu reprezintă un exercițiu de intensitate ridicată, natura sa este cardiovasculară, te activează și te ajută să îți atingi scopurile
- Fiind o activitate ce poate fi realizată de majoritatea persoanelor, mersul constituie primul pas în transformarea persoanelor inactive în persoane active, poziționându-le la baza „scării fitness-ului”. Odată ce începi să te miști printr-o activitate simplă ca mersul, este posibil să devii mai activ și pe alte planuri.
- Plimbatul nu costă bani, nu necesită aptitudini speciale și poate fi adaptat cu ușurință programului tău zilnic, astfel încât să devină o parte a vieții tale cotidiene (spre exemplu, mergând pe jos către și de la serviciu).

3 modalități pentru a-ți crește numărul de pași și pentru a te plimba mai mult în fiecare zi

1. Schimbă o serie de obiceiuri simple și parchează, de exemplu, mai departe de magazine, coboară din autobuz cu o stație mai devreme, folosește scările în locul liftului sau mai curând deplasează-te până la birourile colegilor tăi în loc să comunici prin e-mail.
2. Ia decizia conștientă de a merge pe loc în timp ce vorbești la telefon, ridică-te de la birou de câteva ori pe zi și mergi timp de 5 minute sau  fă o plimbare în pauza de prânz. Petrece 15-20 minute pe banda de alergat și fii activ acasă; dacă vei face curat sau vei grădinări vei face, de asemenea, mai mulți pași!
3. Stabilește-ți obiective ca urcatul scărilor ca exercițiu de mai multe ori pe zi, mersul preț de 5 km, plimbatul câinelui timp de 40 de minute sau luatul a două pauze de cafea pe săptămână în timpul cărora să mergi timp de 20 de minute. În acest fel îți vei crește în mod semnificativ numărul pașilor.

Mergi suficient de repede?
În cazul în care îți este greu să găsești timp pentru a face sport, ar trebui să încerci să accelerezi ritmul în care mergi pentru a-ți crește numărul de pași într-un interval mai scurt de timp. Ia în considerare următoarele ritmuri de mers:
S = Mers social. Un ritm lent în care este ușor să menții o conversație.
A = Mers accelerat. Necesită un nivel al efortului de circa 60 %. Poți încă susține o conversație, dar îți vei pierde puțin suflul.
R = Mers rapid. Necesită un nivel al efortului de circa 70-80 % și face ca vorbitul să în timpul mersului să devină foarte dificil.
P = Powerwalking. Nu poți vorbi în timp ce mergi și te deplasezi cât de rapid poți, mișcând brațele în mod energic. Încearcă să incluzi în traseu și câteva dealuri.

Cea mai bună modalitate de a-ți monitoriza numărul pașilor
Investiția într-un pedometru simplu sau o aplicație pe telefon te va ajuta să îți înregistrezi numărul pașilor. Ar fi imposibil să numeri singur 10 000 de pași pe parcursul unei zile întregi! Există nenumărate gadgeturi elaborate, însă îți sugerez să găsește unul ce poate fi atașat la haine, pe care îl poți purta sau ține în buzunar, astfel încât fiecare pas să conteze! Multe gadgeturi portabile au indicatoare ce îți monitorizează pașii zilnici. În plus, unele aplicații pe mobil și brățări te vor felicita atunci când îți vei atinge obiectivul zilnic.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este director pentru Educație în Fitness la Herbalife.



ro-RO | 19.07.2018 06:19:08 | NAMP2HLASPX03