Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Noi antrenamente pentru programul tău de fitness

Print
work-out

Atunci când te dedici unui stil de activitate fizică ce conține mișcări ce curg liber, este posibil să experimentezi beneficii nu doar de ordin fizic.
Oamenii practică mișcări ce curg liber de secole, însă ca fostă atletă și antrenoare care îi ajută deseori pe ceilalți să atingă un obiectiv extrem de specific, ideea de mișcare fără structură constituie un concept nou pentru mine. În viață, ne blocăm uneori în a urmări un anumit plan structurat, însă poate fi bine să facem un pas în spate și să ne bucurăm, pur și simplu, într-o manieră care se simte bine.
Dacă ești genul de persoană care face asocieri negative legate de mișcare, a deveni pur și simplu activ poate reprezenta un punct de pornire perfect. Amintește-ți că mișcarea, sub orice formă a ei, este întotdeauna mai bună decât inactivitatea, și există atâtea activități pe care le poți încerca, ce depășesc sfera antrenamentelor tradiționale, precum alergarea și mersul pe bicicletă.
Îți prezint în continuare câteva posibilități de a deveni mai activ acasă sau în aer liber…

Dansul: singurul lucru de care ai nevoie este muzica. Mișcă-ți corpul în ritmul ei, într-o manieră care te face să te simți bine. Există o multitudine de stiluri pe care le poți învăța în cadrul cursurilor oferite pe piață, centrate de exemplu pe zumba, balet sau street jazz, dar poți să încerci și acasă să dansezi! Scopul este de a te mișca și de a fi prezent în moment, de a te bucura de muzică și de mediul care te înconjoară.
Tai Chi: Tai Chi-ul este o artă ce necesită instruire și exersare, dar odată ce ai învățat bazele, îl poți practica în orice moment. Și eu am încercat Tai Chi și am fost surprinsă cât de multă răbdare și control al mușchilor sunt necesare pentru a mișca corpul atât de încet. Este o formă de mișcare „low impact”, perfectă pentru seniori.
Exerciții simple de stretching: găsește un loc și începe să exersezi. Nu trebuie să urmărești un anumit program de exerciții de stretching, trebui doar să îți întinzi zonele corpului care par mai rigide, într-un mod pe care îl simți natural. Vrei să faci un pas mai departe? Încearcă yoga.
Exerciții cu cercul pe talie: această mișcare clasică de la locul de joacă este excelentă pentru a relaxa mușchii rigizi și pentru a consolida centrului corpului (așa-numitului „core”). În plus, hula hoop-ul este amuzant!
Exerciții simple cu mingea: o modalitate excelentă de a-ți pune corpul în mișcare este de a lucra la coordonare cu ajutorul unor jocuri simple ce folosesc mingea. Chiar și un joc simplu de aruncat și prins constituie o opțiune bună pe care o poți încerca singur sau cu un prieten.
Mers pe munte sau plimbat: a te bucura de mediul înconjurător în timp ce mergi reprezintă o modalitate excelentă de a deveni activ într-o manieră delicată. Mersul este o activitate pe care o poți desfășura cu ușurință plimbându-te și a cărui intensitate poate fi crescută variind terenurile.
Este excelent să urmezi un program structurat de exerciții pentru a obține anumite câștiguri, dar din când în când, o pauză de la un stil de antrenament competitiv și progresiv este binevenită, pentru a porni o pasiune pentru o nouă activitate sau pentru a te ajuta să nu te suprasoliciți. Copiii de la locurile de joacă sunt maeștri în a desfășura activități cu curgere liberă, însă pe măsură ce îmbătrânim, avem tendința de a ne lua mai tare în serios, în special în privința activităților pe care le desfășurăm în public. Te încurajez, așadar, să îți ieși din zona de confort și să încerci ceva nou.
Scris de Samantha Clayton, Senior Director al Educației pentru Fitness la Herbalife.



ro-RO | 21.01.2018 17:57:23 | NAMP2HLASPX03