Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Rămâi în formă în timp ce călătorești

Print
Stay fit while you travel

 

Dacă călătorești frecvent în interes de serviciu sau dacă planifici să călătorești alături de familia ta vara aceasta, ar trebui să înveți cum îți funcționează corpul pentru a rămâne în formă în timpul călătoriilor. Este necesar să înţelegi care sunt nevoile organismului tău, astfel încât să îți menții echilibrul interior și să fii în formă maximă... chiar și atunci când ești departe de casă.
Împachetează cu o zi înainte pentru a integra în program o sesiune de antrenament
Nu aștepta până în ziua plecării sau în ziua anterioară ei pentru a-ți împacheta bagajul. Împachetează cu câteva zile în avans, pentru ca în ziua de dinaintea plecării să poți strecura un antrenament ori să încerci să scapi de stres înainte de a pleca la drum. Personal, găsesc împachetatul cea mai stresantă parte a călătoriilor de afaceri, deci a scăpa de această activitate cu câteva zile înainte înseamnă să fiu puțin mai relaxată în ziua plecării.
S-ar putea să fie dificil să integrezi un antrenament chiar în ziua plecării. Planifică-ți săptămâna și ajustează-ți programul de antrenamente în așa fel încât ziua călătoriei să coincidă cu o zi de odihnă și de repaos de la mișcare.

Organizează-te bine pentru a evita stresul de aeroport
Stresul constituie una dintre cauzele principale pentru mâncatul defectuos. Poate determina producția în exces a cortizolului, un hormon care îți poate face corpul să depoziteze mai multă grăsime în zona abdominală. Sfatul meu este să te organizezi bine pentru a-ți diminua stresul! Eşti conștient de faptul că trecerea prin toate punctele de securitate de la aeroport este un proces stresant. Asigură-te că lichidele pe care le porți la tine au dimensiunea admisă și sunt la îndemână. Ai grijă ca bagajul tău să fie bine organizat și ia cu tine câteva gustări sănătoase pentru a nu te lăsa tentat de toate produsele nesănătoase disponibile în terminalele aeroporturilor.

Investește în câteva produse esențiale pentru călătorie pentru a evita durerile
Este important să ajungi la destinație relaxat, dacă vrei să îți reiei programul de antrenament imediat după ce ajungi. Câteva produse esențiale pentru călătorie pe care nu trebuie să le uiți acasă sunt dopurile de urechi, masca pentru ochi, șosete pentru perioada zborului care să îți asigure o bună circulație a sângelui în zona picioarelor, o pernă în formă de U pentru gât și un pulovăr călduros. Este posibil ca aceste obiecte suplimentare să îți facă bagajul să cântărească ceva mai mult, dar ai încredere că vei călători mult mai confortabil dacă nu va trebui să asculți conversațiile gălăgioase ale celor din jur și vei putea dormi fără ca lumina să îți intre în ochi. (Că să nu mai spun că sesiunea de antrenament va fi ultimul lucru la care te vei gândi dacă vei avea gâtul înțepenit la aterizare!)

Asigură-ți succesul
Nu uita niciodată să iei la tine hainele și încălțămintea de sport, pentru a te putea menține în formă cât timp ești plecat. Pare simplu, însă multe persoane le uită atunci când călătoresc. Trebuie să recunosc că eu am o abordare ușor extremă – îmi iau un set suplimentar și în bagajul de mână, pentru cazul în care cel de cală se pierde pe drum. În orice caz, limitarea stresului ar trebui să fie prioritatea ta numărul 1 atunci când călătorești. De aceea păstrez un set suplimentar de haine în bagajul de mână – nu știi niciodată când poți avea parte de suprize neplăcute, ca de exemplu cineva să își verse băutura pe tine! Hainele sport sunt ușoare și practice. În cazul în care ți se pierde bagajul, nu vei avea nicio scuză pentru a pierde o sesiune de antrenament. Atunci când vei ateriza, cel puţin te vei simți confortabil în timp ce vei da un tur rapid al magazinelor pentru a-ți cumpăra haine noi, în cazul în care se întâmplă ceva cu bagajele tale.

Nutriție pe drum
Hidratarea este cel mai important lucru la care trebuie să te gândești atunci când călătorești. Deshidratarea îți poate afecta pielea, nivelul de energie, poate cauza dureri de cap și/sau afecta sistemul digestiv. Vestea bună este că poți obține cu ușurință apă în avion. Dacă ai un recipient propriu, poți soarbe puțin câte puțin pe tot parcursul zborului. Având în vedere riscul întârzierilor zborurilor, ai putea să îți dereglezi programul de alimentaţie sănătoasă dacă nu te pregătești în avans. Ia în bagaj gustări bogate în nutrienţi precum nuci sau batoane proteice pentru a te menține sătul și la distanță de alegeri nesănătoase. Atunci când călătorești în afara ţării, este înțelept să ai la îndemână gustările tale sănătoase favorite. La schimbarea fusului orar este important să îți menții corpul bine „alimentat” pe parcursul zilei pentru a evita mâncatul în exces la orele meselor principale din cauza foamei excesive.

Crează-ți un program de antrenament în camera de hotel
Dacă vei reuși să integrezi puțină mișcare în programul călătoriei tale, vei dormi mai bine și vei fi mai bine conectat din punct de vedere mental în desfășurarea activităților tale. În cazul în care nu este posibil să mergi la o sală de sport, fă un antrenament scurt în cameră timp de 20 de minute dimineața și o sesiune de stretching seara (10 minute). Integrarea antrenamentului în programul de călătorie ca parte necesară  şi efectuarea acestuia cu regularitate, te va ajuta să nu te abaţi de la obiectivele tale legate de sănătate și fitness.
Sper că sfaturile mele în calitate de persoana care călătoreşte des te vor ajuta să îți planifici călătoriile în avans. Încearcă să eviți stresul fără rost și asigură-te că mănânci sănătos când călătorești. Nu lăsa obiceiurile proaste să-ți strice toată munca depusă anterior.
Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director pentru Educație în Fitness la Herbalife.
Dacă călătorești frecvent în interes de serviciu sau dacă planifici să călătorești alături de familia ta vara aceasta, ar trebui să înveți cum îți funcționează corpul pentru a rămâne în formă în timpul călătoriilor. Este necesar să înţelegi care sunt nevoile organismului tău, astfel încât să îți menții echilibrul interior și să fii în formă maximă... chiar și atunci când ești departe de casă.

 

Împachetează cu o zi înainte pentru a integra în program o sesiune de antrenament

Nu aștepta până în ziua plecării sau în ziua anterioară ei pentru a-ți împacheta bagajul. Împachetează cu câteva zile în avans, pentru ca în ziua de dinaintea plecării să poți strecura un antrenament ori să încerci să scapi de stres înainte de a pleca la drum. Personal, găsesc împachetatul cea mai stresantă parte a călătoriilor de afaceri, deci a scăpa de această activitate cu câteva zile înainte înseamnă să fiu puțin mai relaxată în ziua plecării.

S-ar putea să fie dificil să integrezi un antrenament chiar în ziua plecării. Planifică-ți săptămâna și ajustează-ți programul de antrenamente în așa fel încât ziua călătoriei să coincidă cu o zi de odihnă și de repaos de la mișcare.

Organizează-te bine pentru a evita stresul din aeroport

Stresul constituie una dintre cauzele principale pentru mâncatul defectuos. Poate determina producția în exces a cortizolului, un hormon care îți poate face corpul să depoziteze mai multă grăsime în zona abdominală. Sfatul meu este să te organizezi bine pentru a-ți diminua stresul! Eşti conștient de faptul că trecerea prin toate punctele de securitate de la aeroport este un proces stresant. Asigură-te că lichidele pe care le porți la tine au dimensiunea admisă și sunt la îndemână. Ai grijă ca bagajul tău să fie bine organizat și ia cu tine câteva gustări sănătoase pentru a nu te lăsa tentat de toate produsele nesănătoase disponibile în terminalele aeroporturilor.

 

Investește în câteva produse esențiale pentru călătorie pentru a evita diferitele dureri

Este important să ajungi la destinație relaxat, dacă vrei să îți reiei programul de antrenament imediat după ce ajungi. Câteva produse esențiale pentru călătorie pe care nu trebuie să le uiți acasă sunt dopurile de urechi, masca pentru ochi, șosete pentru perioada zborului care să îți asigure o bună circulație a sângelui în zona picioarelor, o pernă în formă de U pentru gât și un pulovăr călduros. Este posibil ca aceste obiecte suplimentare să îți facă bagajul să cântărească ceva mai mult, dar ai încredere că vei călători mult mai confortabil dacă nu va trebui să asculți conversațiile gălăgioase ale celor din jur și vei putea dormi fără ca lumina să îți intre în ochi. (Că să nu mai spun că sesiunea de antrenament va fi ultimul lucru la care te vei gândi dacă vei avea gâtul înțepenit la aterizare!)

 

Asigură-ți succesul

Nu uita niciodată să iei la tine hainele și încălțămintea de sport, pentru a te putea menține în formă cât timp ești plecat. Pare simplu, însă multe persoane le uită atunci când călătoresc. Trebuie să recunosc că eu am o abordare ușor extremă – îmi iau un set suplimentar și în bagajul de mână, pentru cazul în care cel de cală se pierde pe drum. În orice caz, limitarea stresului ar trebui să fie prioritatea ta numărul 1 atunci când călătorești. De aceea păstrez un set suplimentar de haine în bagajul de mână – nu știi niciodată când poți avea parte de suprize neplăcute, ca de exemplu cineva să își verse băutura pe tine! Hainele sport sunt ușoare și practice. În cazul în care ți se pierde bagajul, nu vei avea nicio scuză pentru a pierde o sesiune de antrenament. Atunci când vei ateriza, cel puţin te vei simți confortabil în timp ce vei da un tur rapid al magazinelor pentru a-ți cumpăra haine noi, în cazul în care se întâmplă ceva cu bagajele tale.

Nutriție pe drum

Hidratarea este cel mai important lucru la care trebuie să te gândești atunci când călătorești. Deshidratarea îți poate afecta pielea, nivelul de energie, poate cauza dureri de cap și/sau afecta sistemul digestiv. Vestea bună este că poți obține cu ușurință apă în avion. Dacă ai un recipient propriu, poți soarbe puțin câte puțin pe tot parcursul zborului. Având în vedere riscul întârzierilor zborurilor, ai putea să îți dereglezi programul de alimentaţie sănătoasă dacă nu te pregătești în avans. Ia în bagaj gustări bogate în nutrienţi precum nuci sau batoane proteice pentru a te menține sătul și la distanță de alegeri nesănătoase. Atunci când călătorești în afara ţării, este înțelept să ai la îndemână gustările tale sănătoase favorite. La schimbarea fusului orar este important să îți menții corpul bine „alimentat” pe parcursul zilei pentru a evita mâncatul în exces la orele meselor principale din cauza foamei excesive.

Crează-ți un program de antrenament în camera de hotel

Dacă vei reuși să integrezi puțină mișcare în programul călătoriei tale, vei dormi mai bine și vei fi mai bine conectat din punct de vedere mental în desfășurarea activităților tale. În cazul în care nu este posibil să mergi la o sală de sport, fă un antrenament scurt în cameră timp de 20 de minute dimineața și o sesiune de stretching seara (10 minute). Integrarea antrenamentului în programul de călătorie ca parte necesară  şi efectuarea acestuia cu regularitate, te va ajuta să nu te abaţi de la obiectivele tale legate de sănătate și fitness.

Sper că sfaturile mele în calitate de persoana care călătoreşte des te vor ajuta să îți planifici călătoriile în avans. Încearcă să eviți stresul fără rost și asigură-te că mănânci sănătos când călătorești. Nu lăsa obiceiurile proaste să-ți strice toată munca depusă anterior.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director pentru Educație în Fitness la Herbalife



ro-RO | 18.01.2018 01:26:25 | NAMP2HLASPX04