Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

3 sau 5 mese?

Print
3 meals or 5?
3 mese pe zi sau 5 – cât de mult contează? Există persoane care, pur şi simplu refuză gustările şi se limitează la trei mese pe zi și PUNCT. După părerea lor, gustările nu sunt decât un obicei prost, care nu duce decât la acumularea de kilograme. De partea cealaltă sunt cei care consideră că mesele mai mici şi mai dese ajută la controlul senzaţiei de foame, aşa că e mai bine să mănânci de cinci ori pe zi.

Este o strategie mai bună decât cealaltă? Studiile încă nu au dat un răspuns final, sugerând că indiferent dacă mănânci de trei sau de cinci ori pe zi, răspunsul la întrebarea dacă sunt beneficii pentru sănătate... se rezumă, în final, la câtă energie este consumată. Cu alte cuvinte, dacă vrei să slăbeşti ideea de bază este să îţi ţii sub control aportul de calorii. A lua gustări, în sine, nu e un lucru rău, atât timp cât aportul de calorii nu depăşeşte limita maximă.

Dacă ne uităm la ce consideră oamenii „gustare” – alimente bogate în grăsime, sare, zahăr, precum chipsurile, biscuiţii şi dulciurile – este uşor de înţeles de ce adoptă varianta „fără gustări” atunci când vine vorba de controlul greutăţii.
Desigur, există şi multe alimente sănătoase, ce pot fi consumate ca gustare – acesta fiind doar unul din motivele în sprijinul abordării cu mai multe mese mici. Este vorba de un aspect practic – cu cât mănânci mai des, cu atât ai mai multe şanse de a-ţi satisface nevoile nutritive. Gustările ar trebui să fie folosite ca o oportunitate de a consuma mai multe legume şi fructe, sau poate nişte iaurt bogat în calciu, sau o porţie suplimentară de proteine.


Editat de Susan Bowerman, expertul în nutriție al Herbalife și dietetician autorizat.



ro-RO | 25.09.2018 04:06:02 | NAMP2HLASPX01