Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Bei suficiente lichide?

Print
Are you drinking enough?

Bei suficiente lichide?

Află dacă bei suficientă apă fiind atent(ă) la următoarele cinci semne ale deshidratării:

Ai gura uscată

Pare de la sine înțeles – dacă îți este sete, probabil nu ai băut suficiente lichide. Este adevărat, însă trebuie să ai în vedere faptul că uneori senzația de sete nu apare decât atunci când trebuie să bei apă urgent – acesta este unul din motivele pentru care mai ales sportivii sunt încurajați să bea apă regulat. De asemenea, pe măsură ce oamenii înaintează în vârstă, senzația de sete nu mai este atât de acută, de aceea este atât de important ca încă din tinerețe să-ți formezi un obicei sănătos de a bea apă.

Urina este închisă la culoare

Poți să îti dai seama după culoarea urinei atunci când corpul este bine hidratat. Dacă este suficient de limpede cât să poți vedea prin ea, atunci nu sunt probleme. Dacă nu bei suficientă apă, urina devine concentrată, de o culoare închisă. Urina ar trebui să fie mai degrabă de culoarea limonadei, decât a sucului de măr.

Ești constipat(ă)

Tranzitul intestinal sănătos se bazează și pe consumul de lichide. Prin urmare, dacă ești constipat(ă), probabil nu bei suficientă apă. Majoritatea oamenilor consideră că fibrele sunt cel mai important element care asigură un tract digestiv sănătos. Însă pentru ca anumite fibre (cele solubile în apă) să-și producă efectul, trebuie să bei multă apă. Astfel fibrele se umflă și contribuie la buna funcționare a tranzitului.

Respirația ta nu este foarte plăcută

Atunci când ți se usucă gura, se reduce cantitatea de salivă ce curăță bacteriile care trăiesc în mod natural în gură. Pe măsură ce se hrănesc cu resturile de mâncare și resturile epiteliale din gură, bacteriile se înmulțesc și provoacă o respirație urât mirositoare – gândește-te la respirația de dimineață. Este util să bei apă, deoarece apa contribuie la secreția de salivă și poate ajuta la reducerea numărului de bacterii din gură.

Antrenamentele fizice nu dau rezultatele scontate

Consumul de apă este vital, întrucât ajută corpul să producă energia de care mușchii au nevoie pentru a efectua antrenamentele. Când nu ești bine hidratat(ă), te poți simți slăbit(ă). De aceea este foarte important să bei suficiente lichide înainte și în timpul exercițiilor fizice.

 Editat de  Susan Bowerman, expertul în nutriție al Herbalife și dietetician autorizat



ro-RO | 17.10.2018 22:25:30 | NAMP2HLASPX01