Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Sănătatea inimii: 3 motive pentru a practica exerciții cardio

Print
Cardio workout

 

Când ne gândim la „a fi în formă” de cele mai multe ori ne gândim la aspectul fizic. Schimbările externe care se produc ca urmare a activității fizice intense sunt adesea cel mai important factor motivaţional care îi determină pe oameni să facă mişcare. Oamenii vor să vadă rezultatele efortului lor pe cântar și în oglindă. Gândul la o talie mai subțire sau gândul la niște picioare mai zvelte îi determină adesea pe oameni să se ridice de pe canapea și să meargă la sală, dar dacă v-aș spune că adevărata frumusețe și adevăratele beneficii ale sportului sunt dincolo de suprafață?
Am un nou citat preferat: "Fii în formă de la interior spre exterior". Am mai vorbit despre faptul că schimbările externe ale corpului se întâmplă încet, în timp ce schimbările interne încep să se întâmple imediat ce te apuci să faci sport. După ce vei înțelege că impact intern al exercițiilor fizice este mult mai important decât orice satisfacție externă, nu vei mai sări niciodată peste antrenamente.

Cele trei beneficii incredibile ale antrenamentelor cardio

Beneficiul 1: Scade frecvența bătăilor inimii în repaus

Inima ta trebuie să lucreze mai intens în timpul exercițiilor fizice și trebuie să pompeze sânge în întreg corpul mai rapid, devenind astfel mai eficientă la pomparea sângelui. Acest lucru poate face activităţile zilnice să pară mai uşoare în timp. În esenţă, inima ta trebuie să depună mai puțin efort pentru a susţine activităţile zilnice. Deseori, puteţi vedea această schimbare printr-o frecvență mai scăzută a bătăilor inimii în repaus.

Beneficiul 2: Pierderea în greutate

Atunci când intensifici nivelul de activitate prin exerciții cardio, corpul tău trebuie să ardă combustibil suplimentar pentru a satisface această nevoie crescută de energie. Grăsimea depusă este principala sursă de combustibil pentru exercițiile cardio prelungite. Acest consum crescut de energie combinat cu un aport caloric redus poate duce la o pierdere în greutate semnificativă.

Beneficiul 3: Reducerea stresului

Exercițiile cardio promovează producţia neurotransmițătorilor care induc starea de bine, denumiți endorfine. Această funcţie este adesea denumită "euforia alergătorului", însă și alte activități precum tenisul sau o simplă plimbare pot contribui la această această senzație.

*Editat de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director al departamentului de Educație în Fitness al Herbalife



ro-RO | 17.10.2018 22:14:06 | NAMP2HLASPX01