Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Profită la maximum de antrenamentele fizice!

Print
Make your Workouts Count!


Există numeroase metode prin care poți să arzi grăsimile, scazi în greutate și să te tonifiezi. Nu trebuie decât să ai voința de a ieși din zona de confort și să incluzi câteva dintre sfaturile mele în rutina ta săptămânală.

Fă-ți timp pentru antrenamente de rezistență

Încearcă să îți faci timp pentru o sesiune lungă de exerciții de tip cardio, cel puțin o dată pe săptămână. Alergatul, plimbările sau mersul pe bicicletă într-un ritm confortabil pentru o perioadă mai lungă de timp este o metodă perfectă pentru a arde grăsimi. Corpul tău folosește grăsimile ca sursă de energie în timpul sesiunilor lungi de exerciții fizice. Pe măsură ce depui mai mult efort, iar nivelul de intensitate al antrenamentului crește, corpul tău își va lua energie arzând carbohidrați. Încearcă să menții un nivel de intensitate de 6/10. Să îți rezervi 60-90 de minute pe săptămână numai pentru tine este benefic și pentru sănătatea ta emoțională.

Practică antrenamente în serii de exerciții

Eu sunt o mare adeptă a antrenamentelor în intervale, datorită grăsimilor care se ard după efectuarea exercițiilor. În timpul unui interval de antrenament cu un grad înalt de intensitate, corpul tău folosește carbohidrații ca sursă de energie, însă în procesul de recuperare va arde grăsimi. Antrenamentele în intervale sunt mai scurte decât cele în ritm constant și poți obține rezultate uimitoare in ce privește arderea grăsimilor după doar 30 de minute de exerciții. Încearcă să practici acest stil de antrenament două zile pe săptămână.
 
Antrenamente de forță

Masa musculară te ajută să arzi mai multe calorii chiar și atunci când te odihnești. Corpul tău consumă mai multe calorii pentru a susține masa musculară, decât pentru țesutul adipos. Acest lucru înseamnă că atunci când depui masă musculară, pe termen lung vei arde mai multe grasimi. Un antrenament de forță îți obligă corpul să își revină mai repede; astfel, beneficiile sunt duble, iar corpul va arde grăsimi mult timp după ce vei fi plecat de la sală!

Alimentează-te bine

Sursa de energie pe care o alegi are efecte directe asupra rezultatelor obținute. Asigură-te că alimentația zilnică îți oferă un aport echilibrat de carbohidrați, grăsimi sănătoase și proteine. Ai grijă în special la consumul de proteine în primele 30 de minute de după antrenament, în special în zilele cu sesiuni lungi de antrenamente. Asigură-te, de asemenea, că mănânci o cantitate redusă de carbohidrați după antrenament, pentru a reface rezervele de glicogen din mușchi.

Odihnește-te

Când se odihnește, corpul tău se adaptează la condițiile pe care i le impui. Dacă muncești din greu cinci zile pe săptămână, este o idee bună să-i permiți corpului tău să se odihnească și să se regenereze două zile.

Scris de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Directorul pentru Fitness și Educație în cadrul Herbalife.



ro-RO | 18.01.2018 01:33:14 | NAMP2HLASPX02