Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Ați ajuns la etapa de stagnare a pierderii în greutate?

Print
Etapa de stagnare a pierderii în greutate?

Când constatați că procesul săptămânal de pierdere în greutate a stagnat, acest lucru este deseori identificat ca fiind o „fază de platou în procesul de pierde a greutății”, iar majoritatea celor care țin un regim sunt foarte frustrați de această stagnare bruscă. Expertul în Nutriție Herbalife, Susan Bowerman, vă va ajuta să înțelegeți de ce procesul de pierdere al greutății poate stagna și vă va oferi câteva ponturi, care cu siguranță vă vor ajuta să continuați să vă atingeți obiectivele pentru ca greutatea dumneavoastră să înceapă să scadă din nou.

Cinci sfaturi pentru a trece de perioada de stagnare:
  • Utilizați un jurnal alimentar, pentru a continua să vă monitorizați consumul de calorii - Este posibil ca la începutul dietei să fi fost mai atenți — cântărind și măsurând tot ceea ce mâncați — însă acum s-ar putea să nu mai fiți la fel de preciși ca la început. Acest lucru vă va readuce pe drumul cel bun.
  • Înlocuiți două mese ale zilei cu un shake proteic, care să vă ajute să vă încadrați în limita de calorii. Atunci când va preparați shake-ul, știți exact ce ingrediente folosiți - și câte calorii sunt în pudra proteică, în lapte și în fructe — prin urmare nu mai trebuie să mai ghiciți numărul de calorii consumate. Înlocuiți două mese cu shake-ul iar pentru a treia masă consumați ceva sănătos. completați planul zilnic de meses  cu gustări proteice sărace în grăsimi, legume și fructe.
  • Cinați mai rar în oraș - Indiferent cât de atenți credeți că sunteți atunci când mergeți la un restaurant, de obicei este greu să estimați corect câte calorii consumați, deoarece este deseori greu de ghicit cum sunt preparate mâncărurile.
  • Intensificați-vă programul de exerciții fizice, în special cel de rezistență – Dacă ați făcut exerciții fizice o perioadă de timp, fără să va intensificați programul de exerciții, este posibil să nu mai ardeți la fel de multe calorii ca la început.  Adăugați mișcări noi la rutina zilnică de exerciții, măriți intensitatea și creșteți greutățile folosite.
  • Se poate să vă aflați la greutatea potrivită – dacă aveți posibilitatea, faceți o analiza a valorilor corporale. Mușchii sunt mai „denși” și ocupă mai puțin spațiu decât grăsimea – prin urmare, dacă aveți masa musculară mai dezvoltată decât o persoană obișnuită, s-ar putea să aveți o greutate mai mare decât cea pe care credeți că ar trebui să o aveți.  Dacă grăsimea corporală se află în limite normale, atunci s-ar putea să nu mai aveți multe kilograme sau chiar nici un kilogram în plus de pierdut.

    Editat de  Susan Bowerman, expertul în nutriție al Herbalife și dietetician autorizat.


ro-RO | 17.10.2018 22:04:16 | NAMP2HLASPX01