Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

ÎNCEARCĂ PRODUSELE
Solicită un Membru
AFLĂ DESPRE
OPORTUNITATEA DE AFACERE
Solicită un Membru


Cum să arătați și să vă simțiți mai tineri

Sfaturi care vă ajută să îmbătrâniți cu stil
Print
Lady-eating-healthy_100px

Vă îngrijorează faptul că veți îmbătrâni? 

Iată câteva fapte cunoscute privind îmbătrânirea și sfaturi care vă vor ajuta să încetiniți procesul de îmbătrânire. Nu putem opri timpul, însă putem încetini procesul, prin adoptarea unui stil de viață sănătos, activ!

Grija nr. 1 privind îmbătrânirea:  pierderea densității oaselor

Pe măsură ce îmbătrânim, oasele noastre pierd din masă în mod natural  – acest lucru se aplică mai ales în cazul femeilor, după menopauză. Pe măsură ce oasele pierd din calciu sau alte minerale, acestea pot deveni casante și predispuse la rupere. Pierderea densității oaselor poate cauza de asemenea schimbări ale posturii corpului, deoarece coloana vertebrală susține mai greu corpul.

Soluție pentru îmbătrânirea activă

Exercițiile fizice sunt o modalitate foarte bună de a menține densitatea oaselor, în special exercițiile cu un impact ridicat, precum mersul, alergatul sau săritul. Dacă vă mențineți articulațiile în mișcare, sunteți mai puțin predispuși să pierdeți din mobilitate și să experimentați dureri ale articulațiilor, cauzate de lipsa activității.

Grija nr. 2 privind îmbătrânirea:  pierderea masei musculare

Comunitatea medicală denumește pierderea masei musculare ce intervine odată cu îmbătrânirea, „sarcopenie” și se consideră că aceasta este cauzată de mai mulți factori, inclusiv, de probleme legate de hormoni, nervi și dietă. Pe parcursul anilor, rezistența scade și tonusul muscular se diminuează.

Soluția pentru îmbătrânirea activă

Puteți încetini procesul de pierdere a tonusului muscular prin includerea unor exerciții diverse de ridicare a greutăților și de rezistență în programul dumneavoastră de  fitness. Ridicarea greutăților sau efectuarea de exerciții cu greutăți vă vor ajuta să vă întăriți musculatura și să vă mențineți rezistența pe măsură ce înaintați în vârstă.

Grija nr. 3 privind îmbătrânirea:  schimbările hormonale

Schimbările hormonale reprezintă o realitate atât pentru bărbați cât și pentru femei; aceste schimbări pot fi însoțite de luarea în greutate, în special în secțiunea mediană.

Soluție pentru îmbătrânirea activă

Schimbările hormonale pot cauza foarte mult stres, așadar este important să vă găsiți un echilibru în viață și să efectuați activități de eliberare a stresului. Yoga, meditația sau pur și simplu efectuarea unei noi activități vă pot ajuta să faceți față efectelor schimbărilor hormonale.

Redactat de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director al Educației pentru Fitness în cadrul Herbalife



ro-RO | 21.01.2018 18:20:15 | NAMP2HLASPX03