Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Nutriţia sănătoasă în sezonul sărbătorilor

Print
Nutriţia sănătoasă în sezonul sărbătorilor

Se presupune că perioada sărbătorilor este una plină de distracţie, dar ea poate fi, de asemenea, aglomerată şi plină de stres. Acest lucru ne poate determina să avem o dietă echilibrată, să facem sport şi să dormim suficient. Susan Bowerman, expert în nutriţie la Herbalife, vă oferă câteva sfaturi pentru a vă simţi minunat în această perioadă aglomerată.

Recurgeţi la un shake care să înlocuiască masa propriu-zisă şi care să vă ajute să controlaţi numărul de calorii.

Produsele care înlocuiesc masa vă pot ajuta să ţineţi sub control consumul de calorii atunci când sunteţi tentaţi de mesele festive. Shake-ul Herbalife® Formula 1 preparat cu lapte semi-degresat sau lapte din soia vă oferă proteinele şi energia de care aveţi nevoie. Dacă aveţi o petrecere după-amiaza, vă recomandăm să consumaţi un shake înainte pentru a nu vă fi foame atunci când ajungeţi.

Consumaţi multe fructe şi legume.
Fructele şi legumele au un număr scăzut de calorii, fiind unul dintre cei mai buni aliaţi împotriva luării în greutate. Vă recomandăm să consumaţi fructe şi legume proaspete pe parcursul meselor şi a gustărilor, şi să le preferaţi la petreceri şi mese festive.

Controlaţi consumul de alcool.
Caloriile conţinute de băuturile alcoolice se văd rapid. Pentru a reduce consumul global de calorii, vă recomandăm să alternaţi o băutură alcoolică cu o băutură fără calorii. Dacă nu puteţi socializa fără o băutură în mână, încercaţi cu un pahar de apă minerală cu lămâie verde sau cu lămâie.

Ţineţi caloriile sub control pentru a face faţă felurilor tradiţionale de mâncare specifice sărbătorilor.
Cu toţii asociem anumite feluri de mâncare cu sezonul sărbătorilor, preparate pe care nu le consumăm de obicei în restul anului. Nu este nevoie să le evitaţi întru totul; vă recomandăm doar să ţineţi sub control caloriile în ceea ce priveşte aceste feluri de mâncare şi să vă feriţi de “tentaţiile zilnice” a căror victimă puteţi cădea în orice moment.

Fiţi activi.

Rezervaţi-vă timp pentru exerciţiile zilnice. Acestea vă vor ajuta să vă ţineţi sub control greutatea şi să reduceţi nivelul stresului pe parcursul acestei perioade aglomerate a anului. Dacă nu faceţi sport în mod regulat, este timpul să vă stabiliţi şi să puneţi în practică obiectivele de îndeplinit pentru anul viitor

Editat de Susan Bowerman, expertul în nutriție al Herbalife și dietetician autorizat.


ro-RO | 25.09.2018 04:06:50 | NAMP2HLASPX04