Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Cum să vă menţineţi în formă în sezonul sărbătorilor ?

Print
Cum să vă menţineţi în formă de sarbatori!

Este uşor să uitaţi de nutriţie şi de exerciţiile fizice pe parcursul sărbătorilor, din cauza programului solicitant, plin de invitații la petreceri, festivităţi şi călătorii. În plus, stresul produs de perioada sărbătorilor poate duce la luarea în greutate. Aşadar, este important să aveţi grijă de sănătatea dumneavoastră şi să vă menţineţi în formă în această perioadă a anului.

Nu uitaţi că organismul eliberează "hormoni ai fericirii" pe parcursul activităţii fizice intense; prin urmare, încercaţi să faceţi câteva exerciţii zilnice pentru a lupta cu stresul produs de perioada sărbătorilor. Iată cinci sfaturi menite să vă ajute să evitaţi să luaţi în greutate pe parcursul sărbătorilor:

1. Fiţi creativi. Dacă nu aveţi timp de un antrenament tradiţional, vă recomandăm să improvizaţi pentru a face mişcare. Spre exemplu, puteţi să mergeţi rapid atunci când sunteţi la shopping, puteţi parca în spaţiul cel mai îndepărtat de centrul comercial sau puteţi urca pe scări, în loc să luaţi liftul.

2. Planificarea călătoriilor. Cazaţi-vă la un hotel care dispune de o sală de sport sau programaţi-vă sesiuni de antrenament în oraşul în care călătoriţi. În cazul în care locuiţi cu familia, planificaţi activităţi comune. Mersul pe jos sau plimbatul câinelui sunt activităţi mai bune decât să staţi acasă şi să mâncaţi.

3. Fiţi pregătiţi. Pregătiţi-vă haine de antrenament şi încălţăminte adecvată. Luaţi cu dumneavoastră o bandă de rezistenţă şi utilizaţi aplicaţiile fitness de pe telefonul mobil, de pe site-urile specializate sau de pe DVD-uri pe parcursul călătoriilor pe care le faceți în perioada sărbătorilor.

4. Ţineţi evidenţa progresului înregistrat. Stabiliţi-vă o ţintă de cel puţin 30 de minute de activitate fizică în fiecare zi şi ţineţi evidenţa progresului pe care l-aţi înregistrat. Puteţi adăuga minute de exerciţiu pe parcursul zilei pentru a atinge obiectivul stabilit.

5. Stabiliţi o provocare împreună cu prietenii dumneavoastră. Este mai uşor să vă ţineţi de planul ales dacă acesta include şi prieteni sau membrii familiei, cu care puteţi intra în competiţie sau care vă pot susţine.

Editat de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director al departamentului de Educație în Fitness al Herbalife.



ro-RO | 26.04.2018 19:59:33 | NAMP2HLASPX02