Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Vă treziți binedispus de dimineață?

Print
Vă treziți binedispus de dimineață?
Vă treziți binedispus de dimineață? Sau vă chinuiți să vă dați jos din pat?
Din punct de vedere științific este logic ca organismul nostru să fie mai eficient după odihnă, și, întrucât cei mai mulți dintre noi obțin doza semnificativă de odihnă și recuperare în timpul nopții, dimineața reprezintă momentul în care corpul nostru funcționează cu maximum de efort. De asemenea, puteți observa că dispuneți de o concentrare mai bună dimineața devreme înainte de a vă confrunta cu lista sarcinilor zilnice.
Cinci recomandări de exerciții matinale care vă vor ajuta să vă treziți și să vă începeți activitatea
Concentrarea
Un antrenament dimineața devreme va elibera restul zilei și vă va permite să vă concentrați asupra obiectivelor zilnice.Mi-am dat seama că modul de a gândi limpede care urmează unei sesiuni de jogging îmi oferă odihna și liniștea de care am nevoie pentru a-mi planifica ziua și pentru a mă asigura că nu există omisiuni. Încercați să utilizați o parte din timpul de antrenament pentru a decide asupra modului în care vă veți petrece ziua, astfel veți putea profita la maximum de timpul avut la dispoziție.
Prioritizarea
Cu toții avem intenții bune și am fost abordată de foarte mulți oameni care susțin că își PLANIFICĂ întotdeauna să facă mișcare, însă, pe parcursul zilei timpul este alocat altor lucruri și nu pun mișcarea înaintea sutelor de alte sarcini pe care trebuie să le îndeplinească.
De câte ori nu vi s-a întâmplat ca bunele intenții de fitness să fie date deoparte atunci când ziua devine agitată și vă lasă fără timpul sau energia necesare pentru a avea grijă de corpul dumneavoastră? Trezindu-vă de dimineață și începând ziua cu un antrenament, planurile dumneavoastră nu vor mai putea fi date peste cap.

Adoptarea unei atitudini pozitive
Îmbunătățiți-vă starea de spirit cu o doză naturală de hormoni sănătoși. Mișcarea stimulează eliberarea endorfinelor fericirii în organism. Dacă începeți ziua cu un antrenament matinal, acest lucru va genera un sentiment de fericire, pozitiv, care va exercita un impact asupra vieții dumneavoastră și asupra vieții persoanelor cu care intrați în contact pe parcursul întregii zile. 

Realizările
Succesul și sentimentul de realizare vă vor ajuta să câștigați încredere. Nu există multe senzații mai plăcute decât acelea generate de realizarea unui obiectiv, atât în sport cât și în viață. Prin stabilirea unor obiceiuri bune și a unui antrenament matinal, vă atingeți scopul de a fi activ. Încrederea este un produs secundar extraordinar care rezultă din determinare și succes.

Metabolizare 
Exercițiile fizice matinale vă pot ajuta să ardeți grăsimile suplimentare pe parcursul zilei. Începând în forță ziua cu un exercițiu, stimulați metabolismul și vă forțați corpul să utilizeze energie pentru a se regenera pe parcursul zilei. Mișcarea vă poate îmbunătăți rata metabolică de repaus, ceea ce poate optimiza procesul de ardere a caloriilor din corpul dumneavoastră.

Editat de Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director al departamentului de Educație în Fitness al Herbalife.


ro-RO | 18.06.2018 13:42:49 | NAMP2HLASPX03