Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Care este cantitatea de proteine potrivită pentru tine?

Print
How much protein is right for you?

Cantitatea de proteine pe care trebuie să o consumaţi zilnic depinde de numeroşi factori, precum greutatea şi masa musculară – nu doar de faptul că sunteţi bărbat sau femeie.
Necesarul caloric diferă de la persoană la persoană, de ce nu ar fi la fel și în cazul proteinelor? La urma urmei, oamenii au nevoi diferite, iar compoziţia lor corporală este extrem de variabilă – este evident că cerinţele proteice pot varia, de asemenea, foarte mult. Este puţin probabil ca un bărbat care cântăreşte 100 kg, lucrează în construcţii şi practică culturismul să aibă aceleaşi nevoi proteice ca un bărbat de 68 kg care lucrează la bancă şi care stă pe scaun cea mai mare parte a zilei şi îşi petrece serile pe canapea.
Având în vedere că proteinele sunt atât de importante în menţinerea masei musculare slabe (în principiu, tot ce nu este grăsime în organismul tău), cantitatea recomandată de proteine pe care trebuie să o consumaţi zilnic depinde, parţial, de masa dvs. musculară slabă. În mod ideal, se pot realiza măsurători ale compoziţiei corporale (unele cântare de baie au această funcţie) care vă vor indica masa musculară slabă pe care o aveţi.  Apoi, veţi putea determina cu uşurinţă cantitatea de proteine recomandată pentru dvs., care este de aproximativ 2 grame de proteine per kilogram de masă musculară slabă.
Vă puteţi estima necesarul proteic pe baza greutăţii corporale chiar dacă nu aveţi un cântar cu funcţie de analiză a compoziţiei corporale. Nu este o metodă perfectă – nu ia în considerare masa dvs. musculară – însă justifică, cel puţin, diferenţele legate de dimensiunea corpului.
Pentru a calcula necesarul proteic înmulţiți greutatea corporală cu 1.5.
Numărul obţinut este o indicaţie rezonabilă a cantităţii de proteine, în grame, pe care trebuie să o consumaţi zilnic.
Astfel, o femeie care cântăreşte 64 kg ar trebuie să consume aproximativ 100 de grame de proteine pe zi; un bărbat de 110 kg  ar trebui să încerce să consume cel puţin 150 de grame de proteine pe zi.


Editat de Susan Bowerman, expertul în nutriție al Herbalife și dietetician autorizat.



ro-RO | 17.07.2018 04:05:29 | NAMP2HLASPX04