Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Valorificați-vă diminețile

Print
Valorificați-vă diminețile
Valorificați-vă diminețile

Atunci când vă treziți dimineața, ați parcurs o perioadă destul de lungă fără a mânca. Și chiar dacă ați dormit, corpul dumneavoastră s-a alimentat cu combustibilul stocat pentru a menține operarea sistemelor. Astfel că dacă nu reîncărcați rezervorul dimineața, veți duce lipsa energiei mentale și fizice necesare pentru a trece peste exerciții și peste ziua de lucru. Mai mult decât atât, obiceiul de a lua micul dejun este asociat cu o gestionare mai bună a greutății și cu o dietă generală mai bună. Marea majoritate a celor care au pierdut cu succes din greutate și care își mențin greutatea actuală, servesc micul dejun aproape în fiecare zi.
Dacă aveți tendința de a sări în mod regulat peste micul dejun, încercați aceste etape pentru a stabili un obicei sănătos în ceea ce privește micul dejun.
Începeți încet și cu alimente ușoare
Obișnuiți-vă treptat cu porții mici de alimente ușor de digerat și pline de elemente nutritive. Încercați shake-uri cu fructe sau o bucățică de brânză slabă de vaci sau un ou fiert tare cu o bucată de fruct ca desert. 

Împărțiți masa în gustări mici 
Nu trebuie să serviți toată masa odată. Savurați câte puțin din shake înainte de a pleca la muncă și restul după ce ați ajuns acolo, sau serviți mai întâi brânza de vaci sau oul și fructul aproximativ o oră mai târziu.

Treziți-vă cu 15 minute mai devreme
15 minute în plus dimineața pot face diferența pentru cei care se grăbesc să iasă pe ușă. Nu numai că veți avea suficient timp pentru a servi o gustare rapidă, ci veți da șansa sistemului dumneavoastră să se trezească. 

Mâncați ce vă place 
Nu există nicio regulă care spune că trebuie să consumați ”alimente destinate micului dejun” dimineața. Câteva îmbucături din resturile de pui și legume prăjite prin agitare la foc iute își vor atinge scopul. 

Nu vă bazați doar pe ”cafea și brioșă”
Multe persoane consideră că nu servesc micul dejun atunci când își iau ”doar o cafea și un produs de patiserie” de la cafenea. Însă această băutură aparent inocentă combinată cu o brioșă poate depozita în organism mai mult de 700 de calorii și 6 lingurițe de grăsime.

Editat de Susan Bowerman, expertul în nutriție al Herbalife și dietetician autorizat.


ro-RO | 17.10.2018 22:17:39 | NAMP2HLASPX01