Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Tu ai inclus acești nutrienți în dieta ta?

Print
Are you getting these nutrients in your diet?
Tu ai inclus acești nutrienți în dieta ta?

Acid Folic
De ce este necesar. Acid Folic- sau folat, forma în care se regăsește în alimente, reprezintă una din cele opt vitamine de tip B care contribuie la creșterea țesutului matern în timpul sarcinii. De aceea, pentru femei, este important consumul în cantități adecvate atât înainte cât și pe timpul sarcinii. Acidul folic contribuie la sinteza normală de aminoacizi, la funcționarea normală a hematopoiezei și de asemenea are un rol și în procesul de diviziune celulară.
Unde îl găsești. Cuvintele folic și acid folic derivă din cuvântul latin folium, care înseamnă frunze și pentru un motiv bun. Această vitamină se regăsește preponderent în legume cu frunze verzi. De asemenea, poți găsi folat în sparanghel, broccoli, avocado și citrice, precum și nuci și fasole.

Vitamina A
De ce este necesară. Vitamina A contribuie la menținerea vederii normale. Aceasta joacă un rol și în transmiterea semnalelor electrice de la ochi la creier*.
Unde o găsești. Vitamina A se găsește în forma sa activă (pe care organismul este gata să o consume) în câteva alimente de origine animală, precum ficatul, ouăle și untul. Majoritatea oamenilor primesc cea mai mare parte a vitaminei A sub formă de beta-caroten, un compus care oferă fructelor și legumelor nuanțe de verde, galben și portocaliu. Organismul poate transforma cu ușurință beta-carotenul în forma activă a vitaminei A. Beta-carotenul se găsește în multe alimente colorate, inclusiv morcovi, squash de iarnă, piersici, caise, papaya, cartofi dulci, frunze verzi și broccoli.

Calciu
De ce este necesar. Majoritatea oamenilor știu cât de important este calciul în menținerea țesuturilor sănătoase dar la fel de importante sunt și celelalte roluri ale acestuia, printre care faptul că ajută la realizarea  neurotransmisiei în condiții normale și la comunicarea dintre celulele nervoase.
Unde îl găsești. Deși majoritatea oamenilor caută mai întâi produsele lactate – acestea fiind cele mai bogate surse de calciu, acesta se găsește și în legume cu frunze verzi, tofu, fasole și migdale.

Vitamina D
De ce este necesară. Vitamina D contribuie la absorbția normală a calciului și a fosforului din tractul digestiv, unde sunt stocate aceste minerale, așadar este vital să ajutăm organismul să mențină dinții și oasele sănătoase. Vitamina D este, de asemenea, necesară pentru funcționarea normală a sistemului muscular și susține activitatea normală a sistemului imunitar.
Unde o găsești. Vitamina D este denumită uneori "vitamina soarelui", deoarece organismul este capabil să o producă în țesuturile pielii atunci când este expus suficient la lumina soarelui.
Cu toate acestea, mulți oameni nu au expunere adecvată la soare din cauza mai multor factori, precum stilul de viață. Există doar câteva surse alimentare naturale de vitamina D. Cele mai importante sunt peștele gras, gălbenușurile de ou și ficatul, motiv pentru care laptele poate fi o sursă valoroasă.
În multe țări, laptele este fortificat cu vitamina D.

Potasiu
De ce este necesar. Potasiul ajută la funcționarea normală a sistemului nervos și la menținerea presiunii arteriale normale. Toți mușchii, inclusiv mușchiul inimii, au nevoie de potasiu pentru a menține funcționarea normală a sistemului muscular.
Unde îl găsești. Fructele și legumele sunt încărcate cu potasiu. Cele mai bune surse de fructe includ pepenii, bananele, avocado, caisele, citricele și căpșunile. Legumele cu cel mai ridicat conținut de potasiu sunt roșiile, morcovii, spanacul și broccoli. Laptele, împreună cu calciul și vitamina D, sunt, de asemenea, o sursă bună de potasiu.

*https://efsa.onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.2903/j.efsa.2009.1221
Susan Bowerman este Director  în Nutriție la Herbalife. Susan este dietician și specialist în dietă sportivă

Acid folic

Acid Folic
De ce este necesar. Acid Folic- sau folat, forma în care se regăsește în alimente, reprezintă una din cele opt vitamine de tip B care contribuie la creșterea țesutului matern în timpul sarcinii. De aceea, pentru femei, este important consumul în cantități adecvate atât înainte cât și pe timpul sarcinii. Acidul folic contribuie la sinteza normală de aminoacizi, la funcționarea normală a hematopoiezei și de asemenea are un rol și în procesul de diviziune celulară.
Unde îl găsești. Cuvintele folic și acid folic derivă din cuvântul latin folium, care înseamnă frunze și pentru un motiv bun. Această vitamină se regăsește preponderent în legume cu frunze verzi. De asemenea, poți găsi folat în sparanghel, broccoli, avocado și citrice, precum și nuci și fasole.

Vitamina A
De ce este necesară. Vitamina A contribuie la menținerea vederii normale. Aceasta joacă un rol și în transmiterea semnalelor electrice de la ochi la creier*.
Unde o găsești. Vitamina A se găsește în forma sa activă (pe care organismul este gata să o consume) în câteva alimente de origine animală, precum ficatul, ouăle și untul. Majoritatea oamenilor primesc cea mai mare parte a vitaminei A sub formă de beta-caroten, un compus care oferă fructelor și legumelor nuanțe de verde, galben și portocaliu. Organismul poate transforma cu ușurință beta-carotenul în forma activă a vitaminei A. Beta-carotenul se găsește în multe alimente colorate, inclusiv morcovi, squash de iarnă, piersici, caise, papaya, cartofi dulci, frunze verzi și broccoli.

Calciu
De ce este necesar. Majoritatea oamenilor știu cât de important este calciul în menținerea țesuturilor sănătoase dar la fel de importante sunt și celelalte roluri ale acestuia, printre care faptul că ajută la realizarea  neurotransmisiei în condiții normale și la comunicarea dintre celulele nervoase.
Unde îl găsești. Deși majoritatea oamenilor caută mai întâi produsele lactate – acestea fiind cele mai bogate surse de calciu, acesta se găsește și în legume cu frunze verzi, tofu, fasole și migdale.

Vitamina D
De ce este necesară. Vitamina D contribuie la absorbția normală a calciului și a fosforului din tractul digestiv, unde sunt stocate aceste minerale, așadar este vital să ajutăm organismul să mențină dinții și oasele sănătoase. Vitamina D este, de asemenea, necesară pentru funcționarea normală a sistemului muscular și susține activitatea normală a sistemului imunitar.
Unde o găsești. Vitamina D este denumită uneori "vitamina soarelui", deoarece organismul este capabil să o producă în țesuturile pielii atunci când este expus suficient la lumina soarelui. Cu toate acestea, mulți oameni nu au expunere adecvată la soare din cauza mai multor factori, precum stilul de viață. Există doar câteva surse alimentare naturale de vitamina D. Cele mai importante sunt peștele gras, gălbenușurile de ou și ficatul, motiv pentru care laptele poate fi o sursă valoroasă. În multe țări, laptele este fortificat cu vitamina D.

Potasiu
De ce este necesar. Potasiul ajută la funcționarea normală a sistemului nervos și la menținerea presiunii arteriale normale. Toți mușchii, inclusiv mușchiul inimii, au nevoie de potasiu pentru a menține funcționarea normală a sistemului muscular.
Unde îl găsești. Fructele și legumele sunt încărcate cu potasiu. Cele mai bune surse de fructe includ pepenii, bananele, avocado, caisele, citricele și căpșunile. Legumele cu cel mai ridicat conținut de potasiu sunt roșiile, morcovii, spanacul și broccoli. Laptele, împreună cu calciul și vitamina D, sunt, de asemenea, o sursă bună de potasiu.

*https://efsa.onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.2903/j.efsa.2009.1221
Susan Bowerman este Director  în Nutriție la Herbalife. Susan este dietician și specialist în dietă sporAcid Folic
De ce este necesar.
Acid Folic- sau folat, forma în care se regăsește în alimente, reprezintă una din cele opt vitamine de tip B care contribuie la creșterea țesutului matern în timpul sarcinii.
De aceea, pentru femei, este important consumul în cantități adecvate atât înainte cât și pe timpul sarcinii.
Acidul folic contribuie la sinteza normală de aminoacizi, la funcționarea normală a hematopoiezei și de asemenea are un rol și în procesul de diviziune celulară.
Unde îl găsești. Cuvintele folic și acid folic derivă din cuvântul latin folium, care înseamnă frunze și pentru un motiv bun.
Această vitamină se regăsește preponderent în legume cu frunze verzi. De asemenea, poți găsi folat în sparanghel, broccoli, avocado și citrice, precum și nuci și fasole.

Vitamina A
De ce este necesară.
Vitamina A contribuie la menținerea vederii normale. Aceasta joacă un rol și în transmiterea semnalelor electrice de la ochi la creier*.
Unde o găsești. Vitamina A se găsește în forma sa activă (pe care organismul este gata să o consume) în câteva alimente de origine animală, precum ficatul, ouăle și untul.
Majoritatea oamenilor primesc cea mai mare parte a vitaminei A sub formă de beta-caroten, un compus care oferă fructelor și legumelor nuanțe de verde, galben și portocaliu.
Organismul poate transforma cu ușurință beta-carotenul în forma activă a vitaminei A.
Beta-carotenul se găsește în multe alimente colorate, inclusiv morcovi, squash de iarnă, piersici, caise, papaya, cartofi dulci, frunze verzi și broccoli.

Calciu
De ce este necesar. Majoritatea oamenilor știu cât de important este calciul în menținerea țesuturilor sănătoase dar la fel de importante sunt și celelalte roluri ale acestuia, printre care faptul că ajută la realizarea neurotransmisiei în condiții normale și la comunicarea dintre celulele nervoase.
Unde îl găsești. Deși majoritatea oamenilor caută mai întâi produsele lactate – acestea fiind cele mai bogate surse de calciu, acesta se găsește și în legume cu frunze verzi, tofu, fasole și migdale.

Vitamina D
De ce este necesară. Vitamina D contribuie la absorbția normală a calciului și a fosforului din tractul digestiv, unde sunt stocate aceste minerale, așadar este vital să ajutăm organismul să mențină dinții și oasele sănătoase.
Vitamina D este, de asemenea, necesară pentru funcționarea normală a sistemului muscular și susține activitatea normală a sistemului imunitar.
Unde o găsești. Vitamina D este denumită uneori "vitamina soarelui", deoarece organismul este capabil să o producă în țesuturile pielii atunci când este expus suficient la lumina soarelui.
Cu toate acestea, mulți oameni nu au expunere adecvată la soare din cauza mai multor factori, precum stilul de viață. Există doar câteva surse alimentare naturale de vitamina D.
Cele mai importante sunt peștele gras, gălbenușurile de ou și ficatul, motiv pentru care laptele poate fi o sursă valoroasă. În multe țări, laptele este fortificat cu vitamina D.

Potasiu
De ce este necesar. Potasiul ajută la funcționarea normală a sistemului nervos și la menținerea presiunii arteriale normale.
Toți mușchii, inclusiv mușchiul inimii, au nevoie de potasiu pentru a menține funcționarea normală a sistemului muscular.
Unde îl găsești. Fructele și legumele sunt încărcate cu potasiu.
Cele mai bune surse de fructe includ pepenii, bananele, avocado, caisele, citricele și căpșunile.
Legumele cu cel mai ridicat conținut de potasiu sunt roșiile, morcovii, spanacul și broccoli.
Laptele, împreună cu calciul și vitamina D, sunt, de asemenea, o sursă bună de potasiu.

*https://efsa.onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.2903/j.efsa.2009.1221
Susan Bowerman este Director  în Nutriție la Herbalife. Susan este dietician și specialist în dietă sportivă.



ro-RO | 21.01.2019 03:49:35 | NAMP2HLASPX01