Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Cum să obții o alimentație mai bună prin asocierea produselor

Print
Eating_well_100x92
  • Legume colorate cu puțină grăsime
  • Multe fructe și legume conțin compuși numiți carotenoizi. Aceștia sunt pigmenți naturali care dau nuanțe frumoase alimentelor precum roșiile, morcovii și spanacul, de la pigmenții licopen, beta-caroten și, respectiv, luteină. Acești compuși importanți sunt solubili în grăsimi, ceea ce înseamnă că atunci când vă consumați legumele cu puțină grăsime, corpul dumneavoastră este capabil să preia mai multe carotenoide. Prin urmare, adăugarea unor grăsimi sănătoase din avocado sau ulei de măsline la salată, de exemplu, vă va ajuta să absorbiți carotenoidele găsite în salată romană, morcovi și roșii.

  • Vitamina C cu legume și boabe care conțin fier
  • Fierul vine în două forme diferite în produsele alimentare. Un tip de fier numit "heme" se găsește în pește, carne și păsări de curte și este mai ușor absorbit de organism decât așa numitul fier "non-heme" găsit în anumite legume și boabe. Când luați o vitamina C împreună cu o sursă de fier non-heme, corpul dumneavoastră va absorbi fierul mai bine. Deci, roșiile, de exemplu, în chili vă vor ajuta să absorbiți fierul în fasole. Căpșunile vă vor ajuta să preluați fierul din cereale. Și fierul din spanac va fi mai bine absorbit dacă adăugați niște portocală sau grapefruit în salata dvs. de spanac.

  • Pește și frunze verzi
  • Când beți lapte care este fortificat cu vitamina D, contribuiți la absorbția normală a calciului în lapte. Dar există o altă modalitate excelentă de a asocia aceste două substanțe nutritive: pește și legume. Peștele pe bază de grăsimi cum ar fi somonul și macroul oferă vitamina D, iar frunzele verzi precum ridichile, muștarul și napii oferă calciu. Combinarea celor două va ajută organismul să ia calciu din legume.

Susan Bowerman este  Director  în Nutriție la Herbalife. Susan este dietician și specialist în dietă sportivă.



ro-RO | 21.01.2019 04:25:03 | NAMP2HLASPX01