Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Nu rata exercițiile fizice de sărbători

Print
avoid_holidays_fitness_slump100px

 

Ultimele câteva luni ale anului au vreme friguroasă și multe sărbători, ceea ce face ca obiectivele care vizează sănătatea și sportul să fie de două ori mai greu de atins. Poate fi dificil să rămâi motivat atunci când sărbătorile, oportunitățile de călătorie și mesele delicioase gătite la domiciliu sunt ispitele tale. Mulți dintre noi sfârșesc prin a ceda ispitei de vacanță și, în cele din urmă, ajungem în zona de concentrare asupra nutriției și sportului, odată ce sărbătorile se termină și vremea devine mai caldă.
Fă-ți un plan
În ceea ce privește bunăstarea și sănătatea ta, nu poți trece prin viață, zburând, pur și simplu. Fă-ți o favoare și alocă timp pentru a căuta obiceiuri alimentare sănătoase și antrenamente diferite, astfel încât să poți construi o bază de cunoaștere din care să poți lucra pentru obiectivele tale, pe tot parcursul anului.
Pentru momentele în care nu ai suficient timp, caută planuri de masă personalizate, rețete care includ alimente care îți plac, precum și idei de mese rapide. Păstrează gustările nutritive în permanență, în special când călătorești. Dacă nu poți rezista tentațiilor unui produs alimentar foarte răspândit pe durata vacanței, stabilește-ți un obiectiv și anume, acela de a servi porții mici din felurile de mâncare preferate, în loc să strângi cantități mari din fiecare fel.
Salvează-ți antrenamentele preferate pe telefon, printează-le sau scrie-le, pentru a le avea ca referință. Nu poți merge la sala de sport sau nu poți exersa în aer liber pentru că vremea nu cooperează? Asta nu reprezintă o problemă pentru că ai un antrenament salvat acasă. Calendarul tău este plin de obligații de vacanță și pune presiuni asupra timpului tău? Nu vei transpira cu exerciții scurte, de 15- 30 de minute, întrucât le poți face oriunde. Dacă dintr-un motiv sau altul te simți nemotivat să exersezi, vei avea mai multe șanse să faci acest lucru, neavând presiune mentală pentru planificarea antrenamentului tău.

Fii consistent
Pe parcursul anului, suntem întotdeauna de părere că trebuie să ne facem timp pentru a munci mai mult, pentru a vedea serialele preferate sau trendul în social media, însă dacă rutina noastră de exersare scade, vom spune pur și simplu: “Nu am avut timp.” Pe timpul sărbătorilor, avem ca scuză principală obligațiile sociale și călătoriile.
Sănătatea și starea ta de bine ar trebui să constituie priorități pe tot parcursul anului, deoarece consistența este cheia unei vieți mai fericite și mai sănătoase. Pune câteva gânduri în obiectivele tale, dar nu te concentra doar asupra modului în care dorești să arăți. Gândește-te la modul în care dorești să te simți și de ce anume ai nevoie pentru a ajunge acolo. Construiește un plan și rămâi la el timp de 10 zile, apoi 30 de zile, apoi 60 de zile, pe timpul sărbătorilor și pentru a vedea cât de aproape ești de ceea ce ți-ai imaginat. Înainte să-ți dai seama, nu mai este o dietă sau o provocare de fitness - este un stil de viață; este stilul tău de viață sănătos și activ.


Distrează-te
Pentru a-ți menține stilul de viață sănătos și activ, trebuie să te bucuri de el, nu să te temi de el.
Nu face din regimul tău o pedeapsă. Nu exersa excesiv doar pentru că ai pierdut un antrenament și, de asemenea, nu renunța la mese pentru că ai supraestimat anterior. Încearcă să obții un echilibru.
Găsește o rutină care să funcționeze pentru tine, găsește un partener responsabil și motivați-vă reciproc. Pe măsură ce vă stabiliți obiectivele, sărbătorile pot face antrenamentele dificile, așadar sprijiniți-vă reciproc și motivați-vă suplimentar.
Combină antrenamentele, exersează în locații noi, precum plaja sau parcul sau încearcă noi clase de sport.
Sărbătorește realizările! Răsplătește munca dificilă cu recompense non-alimentare, cum ar fi să o ieșire la film, achiziționarea de noi echipamente de antrenament sau a a unui blender personal pentru a-ți prepara shake-uri.

Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director de Educație în Fitness la Herbalife

 

Este de două ori mai dificil să îți atingi obiectivele de sănătate și antrenament în ultimele câteva luni ale anului, întrucât sărbătorile se apropie iar vremea este rece. Poate fi dificil să rămâi motivat atunci când sărbătorile, oportunitățile de călătorie și mesele delicioase gătite acasă sunt ispitele tale. Mulți dintre noi cedăm ispitei de vacanță iar odată ce sărbătorile se termină și vremea devine mai caldă, începem să ne concentrăm asupra nutriției și sportului.

Fă-ți un plan

În ceea ce privește bunăstarea și sănătatea ta, nu poți trece prin viață, în zbor. Fă-ți o favoare și alocă timp pentru a căuta obiceiuri alimentare sănătoase și antrenamente diferite, astfel încât să poți construi o bază de cunoaștere din care să poți lucra pe tot parcursul anului, la obiectivele tale.
Pentru momentele în care nu ai suficient timp, caută planuri de masă personalizate, rețete care includ alimente care îți plac, precum și idei de mese rapide. Păstrează gustările nutritive în permanență, în special când călătorești. Dacă nu poți rezista tentațiilor pe durata vacanței, stabilește-ți un obiectiv: servește porții mici din felurile de mâncare preferate.
Salvează-ți antrenamentele preferate pe telefon, printează-le sau scrie-le, pentru a le avea ca referință. Nu poți merge la sala de sport sau nu poți exersa în aer liber pentru că vremea nu cooperează? Asta nu reprezintă o problemă pentru că ai un antrenament salvat acasă. Calendarul tău este plin de obligații de vacanță și pune presiuni asupra timpului tău? Nu vei transpira cu exerciții scurte, de 15- 30 de minute, întrucât le poți face oriunde. Dacă dintr-un motiv sau altul te simți nemotivat să exersezi, vei avea mai multe șanse să faci acest lucru, neavând presiune pentru planificarea antrenamentului tău.

Fii consistent

Pe parcursul anului, suntem întotdeauna de părere că trebuie să ne facem timp pentru a munci mai mult, pentru a vedea serialele preferate sau trendul în social media, însă dacă rutina noastră de exersare scade, vom spune pur și simplu: “Nu am avut timp.” Pe timpul sărbătorilor, avem ca scuză principală obligațiile sociale și călătoriile.
Sănătatea și starea ta de bine ar trebui să constituie priorități pe tot parcursul anului, deoarece consistența este cheia unei vieți mai fericite și mai sănătoase. Pune câteva gânduri în obiectivele tale, dar nu te concentra doar asupra modului în care dorești să arăți. Gândește-te la modul în care dorești să te simți și de ce anume ai nevoie pentru a ajunge acolo. Construiește un plan și rămâi la el timp de 10 zile, apoi 30 de zile, apoi 60 de zile, pe timpul sărbătorilor și pentru a vedea cât de aproape ești de ceea ce ți-ai imaginat. Înainte să-ți dai seama, nu mai este o dietă sau o provocare de fitness - este un stil de viață; este stilul tău de viață sănătos și activ.


Distrează-te

Pentru a-ți menține stilul de viață sănătos și activ, trebuie să te bucuri, nu să te temi de el.

Nu face din regimul tău o pedeapsă. Nu exersa excesiv doar pentru că ai pierdut un antrenament și, de asemenea, nu renunța la mese pentru că ai supraestimat anterior. Încearcă să obții un echilibru.
Găsește o rutină care să funcționeze pentru tine, găsește un partener responsabil și motivați-vă reciproc. Pe măsură ce vă stabiliți obiectivele, sărbătorile pot face antrenamentele dificile, așadar sprijiniți-vă reciproc și motivați-vă suplimentar.
Combină antrenamentele, exersează în locații noi, precum plaja sau parcul sau încearcă noi clase de sport.
Sărbătorește realizările! Răsplătește munca dificilă cu recompense non-alimentare, cum ar fi să o ieșire la film, achiziționarea de noi echipamente de antrenament sau a a unui blender personal pentru a-ți prepara shake-uri.

Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director de Educație în Fitness la Herbalife




ro-RO | 21.01.2019 03:52:41 | NAMP2HLASPX01