Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Cum să îți creezi obiceiuri sportive sănătoase

Print
How_to_Create_Healthy_Fitness_Habits

 

Exersează în aer liber
Exersarea în împrejurimi frumoase, în aer liber, reprezintă o modalitate excelentă de a fi mai activi. Atunci când se bucură de mediul lor, majoritatea reușește să transforme clasica plimbare de 20 de minute în ceva mai mult. Ceea ce este atrăgător vizual diferă de la persoană la persoană. Unii se bucură de munți și câmpuri, în timp ce alții se simt energici pe străzile aglomerate ale orașului. Este important să știi ce stare preferi și să creezi o rutină în jurul acesteia.

Fii creativ pe interior
Dacă nu ai posibilitatea de a exersa în aer liber, antrenează-te aproape de o fereastră, astfel încât să poți privi afară. Dacă oamenii care se antrenează în sala de sport te motivează să lucrezi mai mult, alege aparatul cardio care se află în fața sălii de gimnastică. În timpul antrenamentelor viitoare, gândește-te că ceea ce vezi îți influențează nivelul de energie.

Alege-ți un spațiu pentru a exersa

Dacă ai de gând să faci exerciții acasă, poți crea un spațiu pentru exerciții prin plasarea unui covor pe podea. Fă-ți un obicei din a folosi același spațiu din casă pentru a exersa în fiecare zi. Un spațiu desemnat îți permite să te concentrezi asupra rutinei. Curățenia din jurul covorașului îți va permite să te miști liber; per ansamblu întrucât un spațiu mai puțin aglomerat te poate ajuta să te simți mai puțin stresaț.

Ascultă muzică pentru a-ți îmbunătăți starea de spirit
Muzica pe care o asculți în timpul antrenamentului poate influența modul în care te simți și cât de mult lucrezi. Asigură-te că alegi melodiile preferate pentru antrenamentele dificile, unde știi că ai nevoie de o motivație suplimentară. Dacă îți dorești să faci exerciții la un ritm constant, redarea de muzică inspirațională și stabilirea ritmului te poate ajuta să rămâi pe drumul cel bun. Atunci când faci întinderi sau yoga, muzica lentă este potrivită pentru reducerea stresului.

Energizează-te cu o băutură aromată
Fă-ți un obicei din a te hidratata pe timpul exercițiilor fizice. Pregătește o sticlă plăcută, plină cu ceva ce îți place, care să te ajute să te bucuri de rutina exercițiului. Asigură-te că îți alegi băutura cu înțelepciune, pentru a nu exagera cu zaharurile și caloriile. O băutură electrolitică, care este infuzată cu fructele tale preferate sau o băutură sportivă cu conținut scăzut de zahăr sunt alegeri potrivite.

Folosește esențe pentru a-ți îmbunătăți starea de spirit
Când te gândești la exerciții, sunt destul de sigur că mirosul care îți vine în minte este cel al șosetelor transpirate și al genții de mers la sală. Probabil că aceasta nu este marea motivație pe care o cauți. Strânge câteva arome care să te ajute să îți îmbunătățească starea de spirit și care să îți dea un impuls de energie. Alegerea unui miros special pe care îl asociezi cu exercițiile fizice este o modalitate foarte bună de a stabili un obicei sănătos. Mirosul de lavandă, de exemplu, este foarte calmant și liniștitor. O modalitate perfectă de a intra într-o stare calmă a minții este să folosești un miros de lavandă înainte de a face yoga. Dacă ai nevoie să te înviorezi, un bun miros energizant pe care îl poți folosi este menta. Uleiul de mentă este ieftin și ideal de mirosit atunci când te simți obosit. Lămâia are un miros înălțător și revigorant, deci este perfectă pentru rutina ta de antrenament.

Prepară mese aspectuoase
Alocă timp și grijă pentru a crea mese și gustări frumoase, pline de culoare și atrăgătoare din punct de vedere vizual. Dacă, de exemplu, culoarea ta preferată este roșu,  adăugarea de  ardei, căpșuni sau mere roșii la gustări, îți va atrage atenția. Ne simțim întotdeauna mult mai fericiți când mâncăm mâncare care arată bine, de aceea suntem adesea atrași de prăjituri frumos decorate. Adesea, opțiunile sănătoase nu sunt și cele mai stimulative. Însă, cu puțină creativitate și timp, puteți pregăti mese aspectuoase și sănătoase.

Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director de Educație în Fitness la Herbalife

 

Exersează în aer liber

Exersarea în împrejurimi frumoase, în aer liber, reprezintă o modalitate excelentă de a fi mai activi. Atunci când se bucură de mediul lor, majoritatea reușește să transforme clasica plimbare de 20 de minute în ceva mai mult. Ceea ce este atrăgător vizual diferă de la persoană la persoană. Unii se bucură de munți și câmpuri, în timp ce alții se simt energici pe străzile aglomerate ale orașului. Este important să știi ce stare preferi și să creezi o rutină în jurul acesteia.

Fii creativ pe interior

Dacă nu ai posibilitatea de a exersa în aer liber, antrenează-te aproape de o fereastră, astfel încât să poți privi afară. Dacă oamenii care se antrenează în sala de sport te motivează să lucrezi mai mult, alege aparatul cardio care se află în fața sălii de gimnastică. În timpul antrenamentelor viitoare, gândește-te că ceea ce vezi îți influențează nivelul de energie.

Alege-ți un spațiu pentru a exersa

Dacă ai de gând să faci exerciții acasă, poți crea un spațiu pentru exerciții prin plasarea unui covor pe podea. Fă-ți un obicei din a folosi același spațiu din casă pentru a exersa în fiecare zi. Un spațiu desemnat îți permite să te concentrezi asupra rutinei. Curățenia din jurul covorașului îți va permite să te miști liber; per ansamblu întrucât un spațiu mai puțin aglomerat te poate ajuta să te simți mai puțin stresaț.

Ascultă muzică pentru a-ți îmbunătăți starea de spirit

Muzica pe care o asculți în timpul antrenamentului poate influența modul în care te simți și cât de mult lucrezi. Asigură-te că alegi melodiile preferate pentru antrenamentele dificile, unde știi că ai nevoie de o motivație suplimentară. Dacă îți dorești să faci exerciții la un ritm constant, redarea de muzică inspirațională și stabilirea ritmului te poate ajuta să rămâi pe drumul cel bun. Atunci când faci întinderi sau yoga, muzica lentă este potrivită pentru reducerea stresului.

Energizează-te cu o băutură aromată

Fă-ți un obicei din a te hidratata pe timpul exercițiilor fizice. Pregătește o sticlă plăcută, plină cu ceva ce îți place, care să te ajute să te bucuri de rutina exercițiului. Asigură-te că îți alegi băutura cu înțelepciune, pentru a nu exagera cu zaharurile și caloriile. O băutură electrolitică, care este infuzată cu fructele tale preferate sau o băutură sportivă cu conținut scăzut de zahăr sunt alegeri potrivite.

Folosește esențe pentru a-ți îmbunătăți starea de spirit

Când te gândești la exerciții, sunt destul de sigur că mirosul care îți vine în minte este cel al șosetelor transpirate și al genții de mers la sală. Probabil că aceasta nu este marea motivație pe care o cauți. Strânge câteva arome care să te ajute să îți îmbunătățească starea de spirit și care să îți dea un impuls de energie. Alegerea unui miros special pe care îl asociezi cu exercițiile fizice este o modalitate foarte bună de a stabili un obicei sănătos. Mirosul de lavandă, de exemplu, este foarte calmant și liniștitor. O modalitate perfectă de a intra într-o stare calmă a minții este să folosești un miros de lavandă înainte de a face yoga. Dacă ai nevoie să te înviorezi, un bun miros energizant pe care îl poți folosi este menta. Uleiul de mentă este ieftin și ideal de mirosit atunci când te simți obosit. Lămâia are un miros înălțător și revigorant, deci este perfectă pentru rutina ta de antrenament.

Prepară mese aspectuoase

Alocă timp și grijă pentru a crea mese și gustări frumoase, pline de culoare și atrăgătoare din punct de vedere vizual. Dacă, de exemplu, culoarea ta preferată este roșu,  adăugarea de  ardei, căpșuni sau mere roșii la gustări, îți va atrage atenția. Ne simțim întotdeauna mult mai fericiți când mâncăm mâncare care arată bine, de aceea suntem adesea atrași de prăjituri frumos decorate. Adesea, opțiunile sănătoase nu sunt și cele mai stimulative. Însă, cu puțină creativitate și timp, puteți pregăti mese aspectuoase și sănătoase.

Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha este Director de Educație în Fitness la Herbalife

 



ro-RO | 21.01.2019 04:13:06 | NAMP2HLASPX01