Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Nu renunța la motivație!

Print
maintain_conquer100x100

2017 ANUL ÎN CARE AJUNGI LA LINIA DE FINIȘ ȘI ÎȚI ÎNDEPLINEȘTI OBIECTIVELE.

În fiecare an, la 1 ianuarie, oameni din toată lumea încep anul nou plini de motivație pentru a face o schimbare. Două luni mai târziu, mulți dintre noi ne întoarcem la vechile obiceiuri și pierdem din vedere ceea ce doream să obținem.

Haide să facem în așa fel încât anul acesta să fie diferit. Studiile arată că ai mai multe șanse să te ții de un plan, dacă ai susținerea celor din jurul tău, așa că atrage-ți prietenii – susțineți-vă reciproc pe calea cea bună, atunci când motivația se clatină. Alege un tip de mișcare care îți face plăcere și transformă sportul în distracție. Participă la un curs de gătit și testează-ți creativitatea cu rețete sănătoase. Oferă-ți recompense. Stabilește un obiectiv realist și creează un plan de atingere a acestuia.

Și nu uita, Membrul tău Herbalife este aici să te ajute. Cere-i sfaturi și explică-i unde vrei să te afli anul viitor pe vremea aceasta. Te va ajuta să pornești la drum în cadrul unui program potrivit pentru tine, individualizat în funcție de propriile tale nevoi.


ABORDAREA GREUTAȚII

În ciuda numărului ce apare pe cântar, greutățile nu sunt egale. Poate că ai auzit că „mușchii cântăresc mai mult decât grăsimea”, dar sunt multe de spus aici…

O livră de grăsime (430g) cântărește la fel de mult ca o livră de mușchi – până la urmă, o livră este egală cu altă livră. Ceea ce este însă important de notat ,este spațiul pe care fiecare dintre ele îl ocupă în corp. Astfel, o livră de grăsime ocupă mult mai mult spațiu în corp decât o livră de mușchi, care este mai dens și mai compact.

Pentru a privi lucrurile în contextul potrivit, atunci când începi să faci mișcare și să ai grijă de dieta ta, începi să scapi de grăsime și să generezi mușchi. Dat fiind faptul că o parte din gramele pierdute de grăsime s-au transformat în masa musculară, greutatea s-ar putea să nu se schimbe ori chiar să crească.

Ce înseamnă acest lucru pentru tine? Dacă faci în mod regulat ture cu bicicleta, ore de yoga și/sau exerciții cu greutăți în mod constant, nu te panica în legătură cu numerele de pe cântar! Atâta timp cât ai o nutriție echilibrată, raportul dintre mușchi și grăsime se va îmbunătăți. Este un lucru bun să ai grijă de sănătate și să îți îmbunătățești stilul de viață – concentrează-te, deci, asupra acestui aspect și nu asupra greutății.


CE ÎNSEAMNĂ „SĂNĂTOS” PENTRU TINE?
Atunci când doresc să determine greutatea „ideală” ori „sănătoasă”, multe persoane se folosesc de Indicele Masei Corporale (engl.: BMI – body mass index). Ce spune însă acesta despre noi?

Calculat prin utilizarea înălțimii și greutății, Indicele Masei Corporale te poziționează pe o scară numerică împărțită în patru categorii ce indică dacă ești subponderal, greutate normală, supraponderal sau obez. Un BMI între 18-25 este considerat normal.

Totuși, deși este util ca instrument de evaluare, BMI-ul nu ia în considerare cantitatea de grăsime sau de mușchi pe care o ai.

A te raporta doar la înălțime și greutate este ca și când ai citit jumătate de poveste și apoi ghicești finalul. BMI-ul nu este întotdeauna abordarea cea mai corectă.



ro-RO | 10.12.2018 02:55:47 | NAMP2HLASPX03