Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

10 sfaturi pentru ca rezoluțiile tale să dureze tot anul

Print
making_resolution_stick_all_year100px
Ai încredere în comportamentul pe care dorești să îl schimbi

Pentru a schimba obiceiurile greșite și pentru a le înlocui cu cele sănătoase, mai întâi trebuie să reflecți asupra comportamentului actual. De exemplu, dacă știi că mânânci mai mult decât ar trebui, poate fi util să recunoști că mănânci prea mult, și, în același timp, să îți permiți să "hrănești" mai puțin și comportamentul.

Construiește Rezoluții Raționale

Primul pas pentru păstrarea unei rezoluții este de a te asigura că este rezonabilă. Este mult mai bine decât să stabilești niște obiective nerealiste și să renunți la ele încă de la început.

Construiește Rezoluții Specifice

Când redai rezoluțiile în cuvinte, fă-o cât mai concret posibil. Este minunat să spui că vrei să "mânânci mai puțină grăsime", dar asta e prea vag. În schimb, ai putea stabili un obiectiv măsurabil de a "limita aportul de grăsime la 40 de grame pe zi".

Fă o prioritate din Rezoluțiile tale

Dacă lista ta de rezoluții este destul de lungă, ar fi de preferat să le prioritizezi și să le abordezi mai întâi pe cele mai ușoare. Acest lucru te poate ajuta să îți recapeți încrederea și să poți atinge ceea ce ți-ai propus să faci. Dacă simți că încerci să faci prea multe schimbări simultan, este posibil să fii nevoit să faci o triere.

Implică-te în Rezoluțiile tale

După ce te-ai hotărât ce rezoluții ai, scrie-le. Punerea în scris a provocărilor și a planurilor te va ajuta să te implici.

Planifică-ți noile obiceiuri

Odată ce te-ai implicat, va trebui să planifici modul în care poți pune în practică noile obiceiuri. Dacă începi să lucrezi la obiceiurile tale alimentare, ar fi indicat să elimini mâncarea de tip junk food din casă. Dacă intenționezi să gătești mai multe mese acasă, ar fi indicat să ai alimentele potrivite în frigider, cămară și congelator.

Practică noi obiceiuri și păstrează-le pentru tine

Fii răbdător - este nevoie de timp pentru a-ți stabili noile obiceiuri și pentru a te simți natural și confortabil. Urmărește elementul măsurabil pe care l-ai inclus în rezoluțiile tale, precum consumul de calorii sau grăsimi, numărul de porții de fructe și legume pe care le-ai avut sau de câte ori pe săptămână ai împachetat un prânz sănătos în loc să mănânci în oraș.

Învață din eșecuri

Decât să lași eșecurile să te învingă, încearcă să înveți ceva din ele. Încearcă să-ți dai seama ce te-a făcut să gresești și să-ți dai seama cum poți împiedica ca acest lucru să se întâmple data viitoare.
Construiește și recompensează succesele
Dacă în trecut ai făcut modificări de comportament care ți-au fost potrivite, este posibil să obții succesul doar dacă ajustezi puțin rezoluția lor. Nu uita să te răsplătești pentru succesele tale și să îți recunoști realizările.
Construiește un sistem de sprijin
Prietenii, membrii familiei și comunitățile online pot fi surse extraordinare de sprijin. Așa că arată-le celor din jurul tău ce intenționezi să faci. Când oferi sprijin celor are au nevoie de el, te ajuți simultan și pe tine.
Susan Bowerman este Director  în Nutriție la Herbalife. Susan este dietician și specialist în dietă sportivă.


ro-RO | 21.01.2019 04:18:10 | NAMP2HLASPX01