Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Cum îți păstrezi rezoluțiile de Anul Nou

Print
1new_years_resolution

 

 

Construiește rezoluții raționale
Primul pas pentru păstrarea unei rezoluții este de a te asigura că este rezonabilă. Este mult mai bine decât să stabilești niște obiective nerealiste și să renunți la ele încă de la început.
Construiește rezoluții specifice
Când redai rezoluțiile în cuvinte, fă-le cât mai concret posibil. Este minunat să spui că vrei să "mânânci mai puțin grăsime", dar asta e prea vag. În schimb, ai putea stabili un obiectiv măsurabil de a "limita aportul de grăsime la 40 de grame pe zi".
Fă o prioritate din rezoluțiile tale
Dacă lista ta de rezoluții este destul de lungă, ar fi de preferat să le prioritizezi și să le abordezi mai întâi pe cele mai ușoare. Acest lucru te poate ajuta să îți recapeți încrederea că, de fapt, poți atinge ceea ce ți-ai propus să faci. Dar dacă simți că încerci să faci prea multe schimbări simultan, este posibil să fii nevoit să îți lămurești puțin lista.
Implică-te în rezoluțiile tale
După ce te-ai hotărât ce rezoluții ai, scrie-le. Punerea în scris a provocărilor și planurilor te va ajuta să te implici.
Planifică-ți noile obiceiuri
Odată ce te-ai implicat, va trebui să planifici modul în care poți pune în practică noile obiceiuri. Dacă  începi să lucrezi la obiceiurile tale alimentare, ar fi indicat să elimini mâncarea de tip junk food din casă. Dacă intenționezi să gătești mai multe mese acasă, ar fi indicat să ai alimentele potrivite în frigider, cămară și congelator.
Practică noile obiceiuri și păstrează ideile pentru tine
Fii răbdător - este nevoie de timp pentru a-ți stabili noile obiceiuri și pentru a te simți natural și confortabil. Urmărește elementul măsurabil pe care l-ai inclus în rezoluțiile tale, precum consumul de calorii sau grăsimi, numărul de porții de fructe și legume pe care le-ai avut sau de câte ori pe săptămână ai împachetat un prânz sănătos în loc să mănânci în oraș.
Învață din eșecuri
Decât să lași eșecurile să te învingă, încearcă să înveți ceva din ele. Încearcă să-ți dai seama ce te-a făcut să gresești și să-ți dai seama cum poți împiedica ca acest lucru să se întâmple data viitoare.
Construiește și recompensează succesele
Dacă în trecut ai făcut modificări de comportament care ți-au fost potrivite, este posibil să obții succesul doar dacă ajustezi puțin rezoluția lor. Nu uita să te răsplătești pentru succesele tale și să îți recunoști realizările.
Construiește un sistem de sprijin
Prietenii, membrii familiei și comunitățile online pot fi surse extraordinare de sprijin. Așa că arată-le celor din jurul tău ce intenționezi să faci. Când oferi sprijin celor are au nevoie de el te ajuți simultan și pe tine.

 

 

 



ro-RO | 21.01.2019 04:33:47 | NAMP2HLASPX01