Site-ul www.herbalife.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea de către dumneavoastră a Politica privind fișierele cookie. Politica privind fișierele cookie »

Politica noastră de confidențialitate a fost actualizată. să faceți clic aici pentru a o citi.

Schimbările mici pot duce la pierderi mari în greutate

Print
Schimbare obiceiuri alimentare

Analizând cu atenţie alimentele pe care le consumăm zilnic - și ce fel de exerciţii fizice facem zilnic – este incredibil cum o schimbare minoră, o “ajustare” a programului alimentar poate duce la o pierdere în greutate de până la 27 de kilograme pe an:

  • Adaugă încă 20 de minute la exercițiile zilnice – cele 100 de calorii consumate în plus pe zi ar putea însemna 4 kilograme mai puțin la sfârșitul anului.
  • Dacă mic dejunul tău obișnuit constă într-o cafea și un croisant, trecerea la un shake proteic va reduce aportul caloric cu aproximativ 250 de calorii pe zi – suficient pentru a da jos mai mult de 8 kilograme într-un an.
  • Un obicei sănătos, cum ar fi consumul de salată de 7 ori pe săptămână, poate deveni neproductiv dacă verdețurile sunt înecate în dressing. Reducerea cantității de dressing, de la 3 linguri pline la una singură, îţi asigură reducerea consumului de calorii cu cel puțin 1000 de calorii pe săptămână - și pierderea a cel puțin 7 kilograme pe an.
  • Cam de trei ori pe săptămână, în loc să mănânci o ciocolată pentru mai multă energie după amiaza, încearcă un baton proteic și o cană de ceai. Astfel ai putea să tai chiar şi 600 de calorii pe săptămână – suficient pentru a da jos aproape 4 kilograme într-un an.
  • Sandvișurile sunt consumate, în medie, de cel puțin 5 ori pe săptămână și mai mereu includ și o felie de cașcaval. Renunță la cașcaval și înlocuieşte-l cu salată și astfel poți tăia 500 de calorii pe săptămână. Alte 3 kilograme ar putea dispărea într-un an datorită acestei schimbări.
  • Mâncăm dulciuri cam de șase ori pe săptămână – de cele mai multe ori prăjituri sau înghețată, consumând de fiecare dată aproximativ 200 de calorii. Înlocuieşțe desertul obișnuit cu un fruct, tăind astfel suficiente calorii pentru a da jos alte 4 kilograme într-un an.

Scris de Susan Bowerman, MS, RD, CSSD. Susan este consultant plătit al Herbalife.



ro-RO | 10.12.2018 03:21:19 | NAMP2HLASPX04